אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אוויס מטמיעה מערכת CRM ב-4 מיליון שקל צילום: עמית שעל

אוויס מטמיעה מערכת CRM ב-4 מיליון שקל

הפרויקט הא המשך לתהליך ההטמעה של המערכת בחטיבות המכירה של החברה, כעת גם מערך השירות של אוויס ישתמש בתוכנה החדשה

23.07.2012, 13:36 | כלכליסט
חברת הרכב אוויס, מרחיבה את פריסת מערכת ה-CRM, שהוטמעה בחטיבות המכירה השונות – כעת גם לחטיבת השירות תוטמע המערכת, שפותחה על ידי חברת מטריקס. המערכת שולבה במספר סניפים של אוויס ברחבי הארץ, ובתוך זמן קצר תשולב בכל סניפי החברה. היקף הפרויקט, שארך שנתיים, הינו כ-4 מיליון שקל.

בין היכולות החדשות של המערכת ניתן למצוא אפשרות למעקב אחר היסטוריית הבעלות על הרכב, היסטוריית פעילות הלקוח, מעקב אחר מיקום הרכב, תיעוד עשרות תהליכים עסקיים, תיעוד כתובות מועדפות על הנהג מהן נאסף הרכב לטיפול, תיעוד הודעות ה-SMS שמקבל הנהג מהמערכת ועוד.

לדברי יואב הורוביץ, מנכ"ל אוויס, "אנו רואים חשיבות רבה בניהול נכון יותר של מערכות היחסים עם לקוחותינו. אין לי ספק שמערכת ה-CRM, שכבר מוכיחה את עצמה במערכי המכירות של אויס, תעשה זאת גם במערך השירות".

תגיות