אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
על רקע פרשת "סדר יום": רשת ב' יוצאת בקמפיין חדש

על רקע פרשת "סדר יום": רשת ב' יוצאת בקמפיין חדש

תחנת הרדיו מעלה קמפיין באמצעות משרד הפרסום Y&R ישראל ושפ"מ כדי לחזק את המותג בהשקעה של כשני מיליון שקל

31.07.2012, 13:32 | שלי פריצקר

על רקע פרשת קרן נויבך, רשת ב' של "קול ישראל" מעלה היום (א') קמפיין חדש תחת המסר "המציאות היא הטלנובלה הטובה ביותר: רשת ב'- תברח למציאות". לדברי שפ"מ, בעלת הזיכיון למכירת פרסום ב"קול ישראל", האחראית לקמפיין, המטרה היא לחזק את המותג ולייצר עניין בקרב קהלים חדשים.

אובמה בקמפיין אובמה בקמפיין אובמה בקמפיין

כזכור בשבוע וחצי האחרונים מתחוללת סערה ציבורית סביב תוכנית הבוקר של רשת ב', "סדר יום", בעקבות החלטת הנהלת קול ישראל לצרף מגישים מתחלפים לצידה של קרן נויבך על מנת "לאזן" את תכניה.

במרכז הקמפיין החדש סדרת מודעות המציגות סיפורים חדשותיים המעוצבים בצבעוניות דרמטית המדמה את השפה העיצובית של הטלנובלות. כך למשל – ניתן לראות את תמונתם של נשיא ארה"ב ברק אובמה, הילרי קלינטון ואחמדינג'אד, עם הכותרת "תשוקת הנצים", או את אנגלה מרקל ומנהיגי יוון עם הכותרת "משולש גורלי". היקף ההשקעה בקמפיין שעולה באמצעות משרד הפרסום y&r נאמד בהשקעה של כשני מיליון שקל, והוא צפוי לעלות ברדיו - רשתות קול ישראל, בערוצים 1 ו-10, בעיתונות הכתובה ובשילוט על גבי אוטובוסים.

שרית אריסון, סמנכ"ל השיווק של שפ"מ, אמרה היום: "רשת ב' מציעה כיום את המוצר האקטואלי המזוקק ביותר, והקמפיין עומד מאחורי האמירה הזו - באמצעות ההבנה שגם אקטואליה היא סוג של אסקפיזם, ואם אקטואליה- אז רשת ב'".

תגיות