אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: מאו קופץ

קמפיין עולמי: מאו קופץ

מותג החיתולים הברזילאי Santher Nappies העלה קמפיין שבו מוצגים תינוקות בלבוש של דיקטטורים מפורסמים

02.08.2012, 09:03 | מערכת כלכליסט

המוצר: חיתולים המדינה: ברזיל. המשרד: Talent, סאן פאולו

בפסטיבל קאן שנערך בשבוע שעבר הציג מותג החיתולים הברזילאי Santher Nappies מהלך פרסומי חכם לחיתולי לילה. בקמפיין מוצגים תינוקות בלבוש של דיקטטורים מפורסמים (נפוליאון ומאו צה טונג), רמז לרעיון כי אמהות נשלטות על ידי תינוקן ה"רודן" בשעות הלילה. המסר לאמהות חד וברור: תחזירו את השליטה על הלילות שלכן בעזרת חיתולי Santher Nappies.

מודעת הקמפיין. האמהות נשלטות על ידי "רודנים" מודעת הקמפיין. האמהות נשלטות על ידי "רודנים" מודעת הקמפיין. האמהות נשלטות על ידי "רודנים"

מה עושה את הפרסומת הזו למוצלחת יותר מאחרות? התובנה הצרכנית. ביל ברנבך, הפרסומאי האגדי שעל פיו

ביססו את דמותו של דון דרייפר מהסדרה מד מן, נודע בתפיסת עולמו הקובעת כי פרסום אפקטיבי נשען על נגיעה בעצב חשוף של הצרכן. לדידו של ברנבך, רק פרסום שמצליח לגעת באמת של הצרכן (ולא רק ברצונות ובצרכים של המשווק) יכול לגרום ליצירת קשב וליצור הזדהות והפנמה של המסרים השיווקיים.

Santher Nappies מוכיחים מחדש את האמת של ברנבך. המודעות נוגעות בנקודה הכי רגישה של האמא (הלילות הקשים) ומציעות לה את הפתרון המושלם. פרסום אפקטיבי במיטבו.

הכותב הוא סופרווייזר אסטרטגיה בראובני פרידן

תגיות