אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מכירת פרינגלס סידרה לפרוקטר אנד גמבל את הרבעון צילום: בלומברג

מכירת פרינגלס סידרה לפרוקטר אנד גמבל את הרבעון

החברה הציגה זינוק של 45% ברווח הנקי ל-3.63 מיליארד דולר. במהלך הרבעון מכרה P&G את מותג החטיפים לקלוג תמורת 2.7 מיליארד דולר

03.08.2012, 22:35 | סוכנויות הידיעות

פרוקטר אנג גמבל דיווחה (P&G) היום (ו') על תוצאותיה לרבעון הרביעי הפיסקלי של השנה והציגה עלייה של 45% ברווח הנקי. עיקר הזינוק מרווח נבע ממכירת מותג החטיפים פרינגלס לקלוג תמורת 2.7 מיליארד דולר, בעסקה שהביאה לכך שלחברה לא נשארו מותגי מזון.

החברה המייצרת בין השאר את אבקת הכביסה אריאל ובבעלותה פמפרס ודורסל, הודיעה כי תקצץ 5% מכח העבודה שלה - מדובר בכ-2,000 עובדים ברחבי העולם.

בשורה התחתונה החברה הציגה רווח נקי של 3.63 מיליארד דולר, שהם 1.24 דולרים למניה. ברבעון המקביל ב-2011 הרווח הנקי עמד על 2.51 מיליארד דולר, שהם 84 דנט למניה.

ההכנסות ירדו ב-1.2% והסתכמו ב-20.21 מיליארד דולר. המכירת האורגניות עלו ב-3%.

בנוסף החברה הודיעה כי תבצע רכישה חוזרת של מניות בסכום של 4 מיליארד דולר במהלך הרבעון הראשון הפיסקלי של 2013.

תגיות