אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לופס, עשיתי זאת שוב: MGA משיקה בישראל את בובות לה לה לופסי פעם נוספת

לופס, עשיתי זאת שוב: MGA משיקה בישראל את בובות לה לה לופסי פעם נוספת

בסוף 2010 הושקו בובות הבד בישראל, אך המכירות היו מועטות. כעת צעצועי אילנית משקיעה כ־800 אלף שקל בהחדרה מחודשת של המותג

08.08.2012, 09:14 | אורנה יפת
שנה וחצי לאחר שמותג הבובות הידוע בעולם לה לה לופסי הושק בישראל ולא נחל הצלחה, היצרנית MGA מנסה את מזלה פעם נוספת. בסוף 2010 הושקו בובות הבד בישראל במקביל להשקה העולמית, אך המכירות היו מועטות. כעת היבואנית הישראלית צעצועי אילנית משקיעה כ־800 אלף שקל בהחדרה מחודשת של המותג.

מנכ"ל צעצועי אילנית אייל כרמי מסביר כי "לצד הפריסה הרחבה ברשתות הצעצועים ובחנויות הפרטיות, ההחדרה תכלול סדרת טלוויזיה וסרט באורך מלא בערוצי הילדים, קמפיין פרסומי בערוץ 2, השקת מרצ'נדייז באמצעות חברת סבן מותגים ופעילות קידום מכירות".

את כישלון המהלך הקודם מסביר כרמי בכך ש "לישראל הגיע אז מגוון מצומצם של בובות, בעיקר הגדולות, שנמכרו במחירים גבוהים יחסית. למרות ההתלהבות של הקמעונאים, המכירות לא היו גבוהות בגלל המחיר וחוסר המגוון, אלא שמאז המכס ירד וגם היצרן הוריד מחירים. כיום, בובת לה לה לופסי גדולה עולה כ־150 שקל לעומת 200 שקל בעבר".

הבובה עולה כיום 150 שקל לעומת 200 שקל בעבר הבובה עולה כיום 150 שקל לעומת 200 שקל בעבר הבובה עולה כיום 150 שקל לעומת 200 שקל בעבר

MGA מייצרת בין השאר את מותג הבובות בראץ שסביבו ניהלה קרב משפטי ארוך ומתוקשר מול מאטל, יצרנית ברבי. מאטל תבעה את MGA בטענה כי בראץ היא חיקוי של ברבי, אך בסופו של דבר נאלצה מאטל לפצות את MGA ב־88.4 מיליון דולר לאחר שבית המשפט קבע כי האחרונה לא הפרה זכויות יוצרים. תוך כדי המאבק המשפטי ומחשש לאובדן פלחי שוק, התמקדה MGA בפיתוח מותגים חדשים וכך הגיחה לעולם לה לה לופסי.

תגיות