אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
HOT גייסה כבר 250 אלף לקוחות בסלולר אך זה עלה לה בשחיקת הרווח צילום: עמית מגל

HOT גייסה כבר 250 אלף לקוחות בסלולר אך זה עלה לה בשחיקת הרווח

הרווח הנקי נשחק ב-95% והסתכם ברבעון השני ב-4 מיליון שקל בלבד. הכנסות החברה עלו ב-25% ל-1.03 מיליארד שקל

13.08.2012, 09:02 | שי סלינס

חברת HOTדיווחה הבוקר (ב') על תוצאותיה לרבעון השני של השנה והציגה צניחה של 95% ברווח הנקי לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה שבו לא הוצגו תוצאות הסלולר בדוחות הכספיים.

הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-1.03 מיליארד שקל, לעומת 824 מיליון שקל אשתקד – גידול של כ-25%.

הרווח הנקי של הקבוצה הסתכם ב-4 מיליון שקל, לעומת 78 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מהחברה נמסר כי הירידה ברווח הנקי נבעה בעיקר מהכניסה לתחום הסלולר וצפויה להימשך גם ברבעונים הבאים.  

כ-142 אלף לקוחות חדשים הצטרפו ל-"HOT מובייל" במהלך הרבעון ומעל רבע מיליון עד למועד פרסום הדוחות, כאשר הכנסות מגזר הסלולר הסתכמו ב-193 מיליון שקל. ההפסד התפעולי של מגזר זה ברבעון השני הסתכם ב-39 מיליון שקל.

מבחינת מגזר הטלביזיה לחברה כ-894 אלף מנויים  - גידול של אלף מנויים ברבעון לעומת הרבעון הקודם. לחברה 774 אלף מנויי אינטרנט - גידול של אלף מנויים ברבעון. 

סטלה הנדלר, יו"ר HOT התייחסה לתוצאות החברה ברבעון שני ואמרה כי "HOT נערכת לטווח הארוך בכל תחומי פעילותה, ובהתאם ממשיכה בתוכנית ההשקעות הנרחבת, כאשר במחצית הראשונה של השנה השקיעה מעל ל-850 מיליון שקל, מתוכם 250 מיליון שקל הושקעו בהקמת התשתית הסלולרית המתקדמת בתחומה, והיתר בשדרוג רשת הכבלים, ובציוד קצה מתקדם בבתי הלקוחות. במקביל, הקבוצה נערכת לשינוים הרגולטוריים הצפויים בשוק התקשורת בכלל והטלוויזיה בפרט."

תגיות

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
חלם זה כאן! עלות השכר של המנכ"לית 14 מיליון ש"ח ב 2011 והרווח ברבעון 4 מיליון ש"ח
אח"כ אל תתפלאו שהמחירים עלו, הכל כדי לשלם למנכ"לית סטלה הנדלר את השכר השערורייתי! בדיוק כמו חברות המזון הגדולות שטראוס תנובה ושופרסל, חגיגות שכר של עשרות מיליונים לבכירים מעל ומעבר לכל פרופורציה והלקוחות הם שסופגים המחירים הגבוהים.
הורדוס , מרכז  |  13.08.12
9.
מתי תעלו כבר אתר אינטרנט עם כניסה למנויי הוט מובייל
כל חברה שמכבדת את עצמה מעלה אתר כניסה למנויים, שם ניתן לצפות בחשבוניות ולבצע פעולות בסיסיות ולעדכן פרטים. במקום זאת צריך להמתין שעה על הקו לנציגי שירות בשביל לבצע פעולות פשוטות או לקבלת מידע. אפילו לגולן טלקום יש 50000 מנויים אבל קיימת כניסה למנויים באתר. נקודה למחשבה
ליאור , מרכז  |  13.08.12
8.
אף אחד מהמגיבים לא ניהל עסק בחייו!!!
יצאו לשוק לפני מספר חודשים בלבד ! ביצעו השקעות בהקמת מערכי שיווק, פיתוח, הכשרה ועוד בלת"מ וכבר מצפים לרווחיות ? תנו להם את הזמן ! אני לעומת זאת קיבלתי את חשבוניות חודש יולי - פעם ראשונה - תענוג הן מבחינת הסכום (כ - 15% מהחשבוניות הקודמות) והן מבחינת הפשטות . אם תצליחו לשפר את השירות בחטיבת הכבלים והאינטרנט - תהיו משולמים!
ברוך ב , חיפה  |  13.08.12
לכל התגובות