אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תפרון סיימה את הרבעון השני עם עלייה של 1.3% בהכנסות ל-29.3 מיליון דולר צילום: דורון גולן

תפרון סיימה את הרבעון השני עם עלייה של 1.3% בהכנסות ל-29.3 מיליון דולר

תפרון נעלה את הרבעון עם הכנסות של 29.3 מיליון דולר, גידול של 1.3% בלבד, לעומת הרבעון המקביל בו היו ההכנסות 28.8 מיליון דולר. הרווח הנקי הסתכם ב-1.3 מיליון דולר לעומת הפסד של 1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל

14.08.2012, 16:33 | ניר צליק

"אנחנו ממשיכים את המגמה החיובית. יש גידול במכירות אבל לא גידול משמעותי. אנחנו עובדים על מוצרים יותר מתוחכמים וככה אנחנו משפרים את הרווחיות שלנו. במקביל אנחנו ממשיכים לעשות הרבה פעולות התייעלות. חסכנו עלויות של חומרי גלם וחשמל והמשכנו בפעילות התייעלות אגרסיבית. אנחנו מקימים גם מיזם משותף בסין, ואנחנו רוצים שיהיה מפעל בשליטה שלנו שנוכל לבסס את מעמדנו עם רגל אחת בישראל ואחת בסין", כך אמר עמית מרידור, מנכ"ל תפרון, עם פרסום דו"חות הרבעון השני של החברה.

תפרון סיימה את הרבעון עם הכנסות של 29.3 מיליון דולר, גידול של 1.3% בלבד, לעומת הרבעון המקביל בו היו ההכנסות 28.8 מיליון דולר. הרווח הנקי הסתכם ב-1.3 מיליון דולר לעומת הפסד של 1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל.

באשר לשורה העליונה אמר מרידור כי "אני פחות לחוץ כרגע על שורת ההכנסות ויותר לוחץ על הגידול בשורה התחתונה. הצמיחה העתידית תבוא מהלקוחות הקיימים שלנו. בגלל שאנחנו מביאים טכנולוגיות חדשות ומוצרים חדשים, נשתמש בבסיס הלקוחות שלנו. יש לנו את וולמארט ואדידס וג'ייסי פני ומולם אנחנו עובדים על קולקציות חדשות של מוצרים מאוד מתוחכמים ונרחיב את הפעילות מולם. ערוץ נוסף שהתחלנו הוא הערוץ האירופאי. התחלנו לעבוד מול לקוחות באירופה ואנחנו נתחיל לראות מכירות מולם בתחילת 2013 אז הדברים יתרחשו בעיקר מול הלקוחות הקיימים. לקראת 2013 נתחיל גם למכור במזרח הרחוק".

באשר להשפעת המשבר על החברה אמר כי "אנחנו מאוד ממוקדים בשוק האמריקאי אז פחות חטפנו את המשבר. להפך, מאנחנו אפילו מגדילים את המכירות שלנו באירופה. אין ספק שיותר קשה למכור שם היום אבל דווקא בגלל המשבר החברות מחפשות דברים יותר מיוחדים ועם ערך מוסף יותר גבוה לצרכן וכאן לתפרון יש יותר מקום".

תגיות