אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת סולל בונה זכתה במכרז להארכת כביש 6 דרומה צילום: צפריר אביוב

חברת סולל בונה זכתה במכרז להארכת כביש 6 דרומה

הקטע הדרומי של כביש חוצה ישראל מסתיים כיום במחלף מאחז, צפונית לבית קמה ומתוכנן להגיע עד לצומת הנגב, דרך מחלף שוקת, נבטים ורמת חובב, לאורך של כ-60 ק"מ

20.08.2012, 13:00 | כלכליסט

כביש חוצה ישראל ממשיך דרומה. חברת סולל בונה זכתה היום (ב') במכרז להמשך סלילת כביש 6 דרומה עד לצומת הנגב.

המכרז שפורסם על ידי חברת כביש חוצה ישראל, כולל את קטע הכביש ממחלף רהט ועד מחלף להבים (קטע 21), באורך של יותר משישה קילומטרים. עלות הפרויקט מסתכמת בכ-300 מיליון שקל והוא צפוי להסתיים במחצית הראשונה של 2015.

חברת כביש חוצה ישראל החלה לאחרונה בעבודות פינוי התשתיות וההפקעות הנדרשות לאורך התוואי וכבר החלה בהקמת שלושה גשרים, בעלות של כ- 45 מיליון שקל.

כביש 6 (ארכיון), צילום: ערן יופי כהן כביש 6 (ארכיון) | צילום: ערן יופי כהן כביש 6 (ארכיון), צילום: ערן יופי כהן

הקטע הדרומי של כביש חוצה ישראל מסתיים כיום במחלף מאחז, צפונית לבית קמה ומתוכנן להגיע עד לצומת הנגב, דרך מחלף שוקת, נבטים ורמת חובב, לאורך של כ-60 ק"מ.

הקטעים הצפוניים של כביש 6 נמצאים בשלב מתקדם של מכרז המבוצע בשיטת B.O.T. הגשת ההצעות מתוכננת לתחילת שנת 2013. הפרויקט צפוי להסתיים בתוך כשלוש שנים. בימים הקרובים תתחיל חברת חוצה ישראל בעבודות פינוי התשתיות, כהכנה לכניסת הזכיין לעבודה.

כביש 6 משתרע כיום על פני 140 ק"מ, ממחלף עין תות שבצפון ועד מחלף מאחז בדרום. במחלף תל-קשיש שבצפון, מתפצל כביש חוצה ישראל לשתי זרועות, האחת לכיוון מחלף סומך והגליל המערבי והזרועה השנייה לכיוון מחלף המוביל ואצבע הגליל.

תגיות