"עמק הסיליקון שאנחנו מכירים - עומד למות"
כך טען בפייסבוק דיוויד סאקס, מנכ"ל חברת יאמר. לדבריו, רעיונות טובים הולכים ומתמעטים, וחברות חדשות שימציאו מוצר מעולה לא יוכלו לשווק אותו ולהתבסס בלי להירכש על ידי חברות ענק קיימות - ולהיעלם
20.08.2012, 16:34 | מאיר אורבך
חודש לאחר מכירתה של יאמר למיקרוסופט ב-1.3 מיליארד דולר, דיוויד סאקס, מנכ"ל החברה ומייסדה, טען ש"עמק הסיליקון שאנחנו מכירים הולך למות". את הפצצה הזו הטיל המנכ"ל בעמוד שלו בפייסבוק, לפי דיווח
של טקראנצ'.
סאקס טען שכדי להקים חברה שתצליח כיום, יש צורך ברעיון שאיש לא חשב עליו בעבר (לרבות חברות מבוססות, שמנוהלות היטב), לפתח ולהשיק מוצר בעלות של כ-5 מיליון דולר בלבד - ולהתמודד עם חברות ענק שפועלות בשוק ומבינות את הפוטנציאל העצום של המוצר. "כמה רעיונות כאלה כבר נשארו?" שאל סאקס בפוסט שכתב.
2 תגובות לכתיבת תגובה