Y&R יטפל בתקציב הפרסום של רנו
התקציב טופל בעבר במשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב. בשנת 2011 עמד התקציב על 13.5 מיליון שקל
התקציב טופל בעבר בגליקמן נטלר סמסונוב. לפני מספר חודשים הסתיימה ההתקשרות בין הצדדים לאחר שגליקמן קיבל לידיו את תקציב כלמוביל הכולל את המותגים יונדאי ומרצדס.
בתקופה האחרונה תקציב רנו טופל במשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן שהתבקש לטפל בו בתקופת הביניים כשקרסו בחנה מספר משרדי פרסום. בין המתמודדים במכרז נמנו משרד הפרסום פוקס גורן גלעדי, בריקמן, ביילינים, פוגל אוגילבי, אשכנזי-זלצמן, גורן גלעדי ו-JWT.
עבור Y&R ישראל (לשעבר שלמור אבנון עמיחי) מדובר בהישג. המשרד הצליח לזכות בתקציב משמעותי אחרי שבשנתיים האחרונות נקלע למשבר ואיבד מספר רב של לקוחות.
אבי קנת, סמנכ"ל השיווק של רנו מסר: "אנו מאמינים ביכולות המקצועית של משרד הפרסום Y&Ry&r. מדובר במשרד מתחדש עם פוטנציאל קריאטיבי ואסטרטגי, עם מחויבות להצלחה. אנו בטוחים שהמשרד החדש יקדם את המותג הנמצא במגמת צמיחה הן ברמת המכירות והן ברמת המיצוב בשוק הרכב הישראלי”.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה