צילום: אלון שריד
עמוס תמם יוביל את קמפיין גיוס התרומות לחגים של עמותת "פתחון לב"
המטרה היא לספק כ-10 אלף סלי מזון עבור משחות מעוטות יכולת, הנמצאות מתחת לקו העוני
03.09.2012, 14:23 | כתב כלכליסט
עמוס תמם יוביל את קמפיין גיוס התרומות לחגים של עמותת "פתחון לב".
במסגרת המבצע בשיתוף ידיעות אחרונות יפעלו הגופים לגיוס תרומות על מנת לספק כ-10,000 סלי מזון עבור משפחות מעוטות יכולת בישראל, הנמצאות מתחת לקו העוני.
את קמפיין הפרסום שמלווה את הפרויקט, בכלל אפיקי התקשורת, מנהל משרד הפרסום רגב-קויצקי.
ניסים ציוני, מנכ"ל פתחון לב מסר: "אנו שמחים לשוב ולשתף פעולה עם גופי התקשורת המשפיעים בישראל ובטוחים כי גם השנה, כמו בשנים שעברו, נעמוד ביעדים ונצליח לספק ארוחת חג לכ-10,000 משפחות אשר זקוקות לסיוע בישראל".
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה