אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מטריקס השלימה פרויקט CRM עבור שטראוס מים

מטריקס השלימה פרויקט CRM עבור שטראוס מים

המערכת החדשה תנהל את המכירות והשירותים שמציעה שטראוס מים באנגליה, היקף הפרויקט הינו 2 מיליון שקל

04.09.2012, 16:17 | כלכליסט
ביונד, חברת בת של מטריקס, השלימה פרויקט CRM עבור חברת שטראוס מים. המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות לשתיית מים עבור מגוון לקוחות במקומות שונים בעולם. פעילות החברה מתמקדת בפיתוח מערכות לטיהור, סינון, חימום וקירור מי שתייה. היקף הפרויקט הינו כ-2 מיליון שקל.

הצורך בפרויקט נולד בעקבות הסכם שיתוף פעולה שחתמו ביניהן שטראוס מים וקבוצת Virgin בנובמבר, 2011. במסגרתו העניקה Virgin לשטראוס מים רישיון שימוש במותג למשך 30 שנים באנגליה ובאירלנד, ובקרוב – גם בצרפת, אוסטרליה ודרום אפריקה.

במסגרת הפרויקט, פיתחה ביונד בשיתוף עם מחלקת מערכות מידע של שטראוס מים מערכת CRM עבור פעילותה של שטראוס מים באנגליה. הפרויקט בוצע ב-2 שלבים: בשלב הראשון פותחו והוטמעו במערכת כל תהליכי המכירות, כגון הצעות מחירים, לידים, ניהול קמפיין ועוד; בשלב השני פותחו והוטמעו במערכת כל תהליכי השירותים, כגון ניהול הסכמים, פניות, שדרוגים ומשלוח אוטומטי של סננים ונורות.

הפתרון משלב מוצרי מדף ממערכת CRM, מבוססת סיבל (Siebel) של אורקל, ובמסגרתו שולבו, פותחו והותאמו מוצרים נוספים של סיבל וכן נעשה פיתוח ייעודי ועצמאי של פיצ'רים נוספים שעברו שינויים בהתאם לצרכי החברה.

לדברי קרייג לוי, מנכ"ל ביונד ומוביל הפעילות במרכז התמחות CRM של מטריקס, מסר כי: "האתגרים המרכזיים של הפרויקט כללו סינכרון של המערכת החדשה עם מערכות קיימות והתגברות על מכשולים של שפה ותרבות בטריטוריות שונות. בנוסף, מתודולוגיית הפיתוח בה בוצע הפרויקט קיצר משמעותית את שלבי הפיתוח של המערכת לכשליש מהזמן הדרוש לפיתוח מלא של מערכת דומה, ובהתאם – גם הקטין משמעותית את העלויות הכרוכות בכך".

תגיות