אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חדש בישראל: סמסונג SmartVOD - סרטים ללא הגבלה וסליקה דרך הטלוויזיה צילום: הראל עילם

חדש בישראל: סמסונג SmartVOD - סרטים ללא הגבלה וסליקה דרך הטלוויזיה

שירות ה-VOD החדש של החברה יציע מאות סרטים, סדרות, הופעות ותוכניות טלוויזיה ב-29 שקל לחודש. בעזרתו, יוכלו בעלי טלוויזיות חכמות של סמסונג לצרוך תכנים של חברת דיסני העולמית, רשת ועוד

06.09.2012, 11:16 | הראל עילם

סמסונג ישראל הכריזה היום (ה') על SmartVOD - אפליקציית VOD חדשה עבור הטלוויזיות החכמות שלה, שנשענת על תכנים של שותפות כמו דיסני העולמית ורשת. משתמשים יוכלו לצפות במאגר של אלפי סרטים באיכות HD מלאה וגם בתלת ממד, ביניהם סדרת "שודדי הקריביים", "הנוקמים", "צעצוע של סיפור", "אמיצה" ועוד. השירות יושק בחודש הקרוב ויהיה זמין למשתמשים כבר במהלך החגים.

הצופים יוכלו ליהנות מתכנים בסיסיים ללא הגבלה תמורת 29 שקל לחודש. חבילת התכנים הבסיסיים כוללת תוכניות טלוויזיה, תוכניות ילדים, הופעות חיות, סרטים ישנים ועוד. משתמשים יוכלו לצפות בתכנים בצורה מלאה במהלך 48 שעות, להריץ קדימה ואחורה ולעצור ובעתיד גם לשלוט במערכת דרך שליטה קולית. כרגע החבילה כוללת אלף כותרים - מספר שיוכפל עד סוף השנה.

 

כמו כן, משתמשים יוכלו לרכוש סרטים חדשים תמורת תשלום חד פעמי נוסף במתכונת VOD במחיר 18 שקל לסרט. השירות יציע גם מנוי לרכישת למספר סרטים במחיר מוזל-10 סרטים ב-150 שקל. יתכן שבעתיד יוצעו דרך השירות גם חבילות גדולות יותר. החברה מתכוונת לחתום עם עוד אולפנים אמריקאיים גדולים. החברה ממליצה על רוחב פס של 5 מגה-ביט לצפיה בתכנים רגילים ו-10 לתלת ממד.

 

התשלום יתבצע דרך הטלוויזיה החכמה עצמה - בהזנת כרטיס אשראי. נועם יוספידיס, מנכ"ל מפתחת האפליקציה Vonetize הישראלית, שפיתחה בעבר אפליקציות לטלוויזיות חכמות עבור סמסונג, אומרת כי זאת הפעם הראשונה בעולם שניתן לסלוק כרטיס אשראי בצורה מאובטחת דרך הטלוויזיה. הוא מבטיח כי לא יהיו פרסומות במערכת.

 

מסך חכם של סמסונג, צילום: הראל עילם מסך חכם של סמסונג | צילום: הראל עילם מסך חכם של סמסונג, צילום: הראל עילם

התפתחות טבעית של הטלוויזיה

לדברי ברק פלצ'י, מנהל השיווק של סמסונג ישראל, השירות הוא התפתחות טבעית של הטלוויזיה הרב ערוצית והמחיר הוא תחרותי בהתאם למצב בשוק. "השבוע ראינו מה היה בתערוכת IFA בברלין, ואת ההתקדמות בטלוויזיות חכמות", אמר פלצ'י.

חן הראל, מנהל מותג סמסונג ביבואנית המקומית סמליין, אמר: "סמסונג היא יצרנית הטלוויזיות המובילה בעולם, עם 26% מהשוק, ובין 20 המותגים המובילים כיום. מאז 2008 אנחנו פועלים בתחום הטלוויזיות החכמות והצגנו טלוויזיה עם חיבור אינטרנט, ואנחנו החברה הראשונה שנכנסה לתחום. יש לנו את חנות האפליקציות הראשונה לטלוויזיות חכמות והחנות הגדולה ביותר". בעוד שנתיים, הראל מבטיח, תוציא סמסונג כרטיסי הרחבה שיאפשרו לטלוויזיות חכמות קיימות לשדרג את היכולות שלהן.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות