אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סערה בשחקים: מנכ"ל חברת התעופה ריינאייר כינה נוסעת "טיפשה" צילום: בלומברג

סערה בשחקים: מנכ"ל חברת התעופה ריינאייר כינה נוסעת "טיפשה"

סוזי מקלוד ומשפחתה ביקשו לטוס מספרד לביתם שבבריטניה - אך נאלצו לשלם קנס הזוי של מאות יורו, ולספוג עלבונות ממנכ"ל חברת התעופה

08.09.2012, 17:22 | סוכנויות הידיעות

האם אתם מדפיסים את אישור העלייה למטוס שלכם בבית לפני שאתם מגיעים לשדה התעופה? אם אתם לא עושים זאת, מנכ"ל חברת הטיסות המוזלות ריינאייר, מייקל או'לירי, סבור שאתם טיפשים.

העניין עלה לאחר שסוזי מקלוד שילמה באחרונה לריינאייר אגרה בסך 300 יורו בשדה תעופה באליקנטה, ספרד, עבור הדפסת הניירת האמורה, כדי שהיא, שני ילדיה והוריה יוכלו לטוס בחזרה לביתם בבריטניה. הנוסעת פרסמה את הסיפור בפייסבוק, וזכתה למאות אלפי תגובות אוהדות.

מטוס של ריינאייר, צילום: בלומברג מטוס של ריינאייר | צילום: בלומברג מטוס של ריינאייר, צילום: בלומברג

מקלוד כתבה בפייסבוק כי "ביצעתי צ'ק-אין באינטרנט, אבל מאחר שלא הדפסתי את אישור העלייה למטוס, ריינאייר חייבה אותי בסכום של 60 יורו לאדם, כך שנאלצתי לשלם 300 יורו רק עבור הדפסת נייר".

או'לירי, הידוע בפיו מפיק המרגליות, אמר ל"טלגרף" כי "גברת מקלוד שילמה על כך שהיא אדיוטית, ועל כך שלא מילאה את תנאי ההסכם עם החברה. היא היתה צריכה לשלם 60 יורו על היותה טיפשה". הוא הוסיף בציניות: "גברת מקלוד לא יכלה להדפיס את אישור העלייה למטוס שלה מאחר שכפי שאתם יודעים, אין קפה-אינטרנט באליקנטה, אין בעיר מלונות שיכלו לעזור לה - ואין בה מכונות פאקס שחברים בבית יכלו לשלוח אליהן את האישור".

המנכ"ל הוסיף כי "גברת מקלוד אכן פנתה אלינו, וביקשה פיצוי או הטבה כלשהי. השבנו לה, באופן מנומס ותקיף, כי זו היתה אשמתה. היא פישלה, ולכן לא מגיע לה פיצוי".

ריינאייר ספגה בעבר ביקורת ציבורית עזה בעקבות כמה הצעות שהעלתה במטרה לחסוך בעלויות. בין השאר ביקשה

 לגבות תשלום עבור השימוש בשירותים, להושיב נוסעים על דרגשי קומתיים - ולהוריד את מספר הטייסים משניים לאחד. 

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות