אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ישראלי, בגיאורגיה כבר היית? צילום: shuterstock

ישראלי, בגיאורגיה כבר היית?

משרד התיירות הגיאורגי מעלה קמפיין רחב בהיקף של 2 מיליון שקל במטרה למשוך תיירים ישראלים למדינה

09.09.2012, 18:21 | שלי פריצקר

גיאורגיה מחכה לקהל הישראלי. משרד התיירות הגיאורגי עולה בקמפיין פרסומי נרחב בישראל בהשקעה של כ-2 מיליון שקל במטרה למשוך למדינה תיירם ישראלים. הקמפיין יעלה בכל אמצעי המדיה ויימשך עד סוף 2012 תחת הסלוגן "גיאורגיה - לרגעים היפים ביותר בחייך".

בשנים האחרונות תפסה גיאורגיה תאוצה כיעד תיירותי בינלאומי, גם בעיני הישראלים. אך עדיין היקף הנוסעים למדינה אינו משתווה לנתונים המקבילים ביעדי הנופש הבולטים של התייר הישראלי כמו יוון וטורקיה, ולכן החליט משרד התיירות הגיאורגי לכוון משאבים ליצירת קמפיין חשיפה נרחב של גאורגיה בישראל.

טיביליסי, גיאורגיה, צילום: shuterstock טיביליסי, גיאורגיה | צילום: shuterstock טיביליסי, גיאורגיה, צילום: shuterstock

הקמפיין יתרכז באלמנטים התיירותיים המועדפים על התייר הישראלי: חיי לילה ובתי קזינו בטיבילסי הבירה, מגוון אטרקציות באתרי קיץ וחורף (סקי), טיולי אקסטרים, יין ותרבות.

"גיאורגיה ומדינת ישראל חולקות היסטוריה של ידידות ארוכת שנים. על כן, השוק הישראלי הוא בעל חשיבות מיוחדת בעבורנו ויש לנו הערכה רבה לעניין ההולך וגדל של התיירים הישראלים בגיאורגיה", אומרת מאיה סידשמונידז'ה, ראש לשכת התיירות הלאומית של גאורגיה.

הקמפיין עולה באמצעות משרד "ספוט תקשורת ואסטרטגיה" בבעלותם של און לוי, ליאור רוטברט וגלעד היימן.

תגיות