אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דלתא גליל תשקיע 25 מיליון דולר בפיתוח ועיצוב מוצרי הלבשה תחתונה צילום: אריאל בשור

דלתא גליל תשקיע 25 מיליון דולר בפיתוח ועיצוב מוצרי הלבשה תחתונה

בין המוצרים החדשים ישנם מוצרי הלבשה תחתונה מחטבים ללבישה יומיומית, וקטגוריה חדשה של חולצות המיועדות ללבישה לפני ואחרי פעילות ספורטיבית

24.09.2012, 09:15 | שלי פריצקר

חברת דלתא גליל תשקיע 25 מיליון דולר בשנה הקרובה במחקר, פיתוח ועיצוב מוצרים חדשניים. כך הצהיר מנכ"ל דלתא אייזיק דבח בכנס מנהלים וחדשנות שהתקיים בשבוע שעבר בתל אביב בהשתתפות 100 מנהלי החברה מרחבי העולם.

חברת דלתא מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים חדשניים בתחום הלבשה תחתונה, שמיועדים בעיקר לשווקים בחו"ל. בין השאר החברה מייצרת למותגים מובילים בעולם כמו ויקטוריה סיקרט, הוגו בוס, וולמארט וקלווין קליין.

במהלך הכנס נחשפו גם פיתוחים חדשים ממרכז המחקר והפיתוח של דלתא גליל בכרמיאל, שחלקם נמצאים כבר בדרך למדפים וחלקם עדיין בשלבי הפיתוח במעבדה. בין המוצרים החדשים שמפתחת דלתא גליל ישנם מוצרי הלבשה תחתונה מחטבים ללבישה יומיומית, וקטגוריה חדשה של חולצות המיועדות ללבישה לפני ואחרי פעילות ספורטיבית, שבהם נעשה שימוש בבדים חדשניים וקלים מעולם ההלבשה התחתונה. פיתוח נוסף הוא מוצרי STRECH 720, טכנולוגיה המאפשרת לכותנה ולבדים סינטטיים להימתח לשמונה כיוונים שונים, להבדיל מארבעה כיום. טכנולוגיה זו תיושם בעתיד בחזיות, בגדי היריון, חולצות וגרביים.

בדלתא צופים גידול במכירות בשווקים באירופה עם חדירה למזרח אירופה והמשך צמיחה בשוק האמריקאי. "אסטרטגיית הצמיחה של דלתא מבוססת בין היתר על הגדלת נתח השוק שלנו וחדירה ללקוחות חדשים באמצעות החדשנות", אמר דבח. "אנו מאמינים שהערך המוסף שלנו מצוי במרכז הפיתוח ושמחים לראות שהאסטרטגיה מוכיחה את עצמה".

תגיות