אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: תרופת הפלא

קמפיין עולמי: תרופת הפלא

רק תובנה אחת יוצאת מהמודעה ונכנסת ישר לבטן: הורים טובים לא נותנים לילדים שלהם לסבול. עכשיו נראה אתכם לא עומדים בסטנדרט

27.09.2012, 09:54 | עודד קרמר

הכלל הראשון של מועדון קרב: לא מדברים על מועדון קרב. הכלל הראשון של פרסום מוצרים לילדים: לא מדברים לילדים. לא כי זה לא מוסרי, אלא כי הרבה יותר קל לדבר לאמא.

המודעה הזו משחקת בדיוק על הנקודה הכי רגישה של כל הורה: אין הורה שראה את הילד שלו מקבל זריקה ולא נחמץ לו הלב. אין הורה שלא החזיק את הילד ההיסטרי שניסה להתחבא מאחוריו כדי לברוח מהמחט ולא אמר לעצמו: "הייתי משלם כל סכום כדי שהוא יקבל את הזריקה בלי לסבול".

לקוח: פלייסטיישן, משרד: סוכנות TBWA מדריד, מדינה: ספרד לקוח: פלייסטיישן, משרד: סוכנות TBWA מדריד, מדינה: ספרד לקוח: פלייסטיישן, משרד: סוכנות TBWA מדריד, מדינה: ספרד

אין במודעה הזו מפרט טכני. אין מחיר. אין שום משפט הארד סייל לפנים. למעשה, לא מדברים בכלל על המוצר. יש פה רק תובנה אחת שיוצאת מהמודעה ונכנסת ישר לבטן: הורים טובים לא נותנים לילדים שלהם לסבול. הורים טובים קונים לילדים שלהם את תרופת הפלא. עכשיו נראה אתכם לא עומדים בסטנדרט.

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון

תגיות