אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הסינים יקימו את המגדל הגבוה בעולם בתוך 6 חודשים

הסינים יקימו את המגדל הגבוה בעולם בתוך 6 חודשים

בנייתו של סקיי סיטי טאוור תחל בנובמבר במחוז חונאן. גורד השחקים יכלול 220 קומות ויתנשא לגובה של 838 מטר

27.09.2012, 13:20 | סוכנויות הידיעות

בנייתו של סקיי סיטי טאוור, המגדל הגבוה ביותר בסין ובעולם כולו תחל בנובמבר הקרוב והיא צפויה להסתיים בתוך 6 חודשים בלבד. גורד השחקים המתנשא לגובה של 838 מטר ייבנה במחוז חונאן.

ביוני השנה הודיעה חברת תכנון מקומית כי הבנייה תמשך 90 יום בלבד. כעת, חברת הבנייה שתבצע את הפרויקט - BSB מעדכנת את לוחות הזמנים ל-180 יום אך עדיין מדובר בקצב מרשים ביותר.

סקיי סיטי טאוור סקיי סיטי טאוור סקיי סיטי טאוור

מייסד החברה הסביר כי המגדל ייבנה לפי מודל חסכוני וירוק שכבר נוסה בעבר בפרויקטים קודמים. בשנה שעברה אותה חברה הקימה בניין בן 30 קומות בתוך 15 יום. "הבנייה המסורתית היא מסורבלת", הוא אומר ומוסיף ש"אנחנו הפכנו את הבנייה לעבודת מפעל. איננו חברת בנייה ופיתוח – אנו מהפכה מבנית בעולם הבנייה".

פרויקט סקיי סיטי טאוור, שעל פי הדמיות שפרסמה החברה נראה כי עומד באמצע שדה פתוח, יכלול 220 קומות כאשר כל קומה תיוצר במפעלים מיוחדים והמבנה יורכב במקום הצבתו. במקום יועסקו מהנדסים שעבדו בעבר בדובאי על פרויקט בורג' קליפה וכמה מבכירי BSB אומרים שהמטרה שלהם היא לא רק להקים את המגדל אלה להעביר מסר לעולם כולו.

סקיי סיטי טאוור יצויד ב-104 מעליות וגם צפוי להיות למבנה ירוק ולחסוך 20% מצריכת החשמל לעומת בניינים דומים זאת בזכות בידוד טוב יותר ועובי גבוה של קירות שייצרו במיוחד עבורו. עלות הקמת המגדל צפויה לעמוד על 628 מיליון דולר זאת לעומת 1.5 מיליארד דולר שהושקעו בהקמת בורג' קליפה.

תגיות

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
העתיד
ואוו... עיר העתיד קורמת לנו עור וגידים מול העיניים... 10,000 איש מתגוררים בבניין. תחשבו שכל תושבי ישראל חיים ב800 בניינים בשטח בגודל של שכונה כשהכל בטווח הליכה. אין מכוניות אין כבישים אין מגרשי חנייה אין מוסכים אין תחנות דלק רק בנייני ענק ובינהם גינות ציבוריות. הבניינים כוללים הן את מוקדי המסחר הן מוקדי הבילוי הן את המשרדים והשרותים הן את תעשיית ההיטק מוסדות החינוך וכמובן המגורים. רק התעשיה המזהמת שדה התעופה הנמל ותחנת הכח ממוקמים מחוץ לעיר. מהעיר עצמה מתחנה תת קרקעית יוצאת רכבת כל דקה לשדה התעופה לנמל לתחנת הכח ואזור התעשייה המזהמת. רכבת נוספת מביאה משם מטענים למסוף תת קרקעי ומשם לחנויות. מחוץ לעיר שורה של חברות השכרת רכב ומוניות למי שרוצה לטייל. וזהו שאר הארץ פרקים, שמורות טבע, שטחים פתוחים ירוקים וטבעיים...
אביזו  |  29.09.12
26.
ואל תשכחו שגם כוח העבודה שם מאוד זול
הם יכולים להביא 1000 פועלים סינים מהכפרים העניים בשקל תשעים. כשהפועלים הסינים האלה מגיעים לעולם המערבי (ובמיוחד לישראל) הם פוגשים שם את השמאלנים שדואגים לפמפם להם 24/7 שבעולם המערבי, בניגוד לסין, יש כל מיני זכויות ושכר מינימום ושכדאי להם מאוד לדרוש את את כל ההטבות האלה.
27.09.12
לכל התגובות