אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עושים שוק בקאן

עושים שוק בקאן

חברות תוכן ישראליות יציעו למכירה פורמטים של התוכניות המובילות שלהן ביריד הטלוויזיה MIPCOM

03.10.2012, 10:08 | שלי פריצקר

כ־20 חברות תוכן ישראליות ישתתפו ביריד הטלוויזיה העולמי MIPCOM 2012 שייפתח בקאן ב־8 באוקטובר, זאת בניסיון למכור פורמטים של תוכניות, לאחר שרשמו הצלחה בשנים האחרונות.

חברת דורי מדיה גרופ תנסה למכור השנה בין היתר את ההפקות: "הקלמ"רים" - סדרת ילדים קומית שהופקה עבור HOT VOD, "מפונקים" - סדרת הדוקו ששודרה ברשת על בני 30 שגרים אצל ההורים, הדוקו־ריאליטי "להציל את הנישואים" ששודרה בערוץ 10 ו"קן הקוקייה", שעשועון שהפיקו אבוט רייף המאירי עבור סלקום.

בנוסף היא תנסה למכור שתי סדרות נוער איטלקיות: "לולה וירג'יניה" ו"E־BAND". לדברי נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה, "יש לנו ציפיות גבוהות מהפקות המקור האיכותיות שלנו כגון 'נויורק', השעשועון 'משאבת הכסף' ו'הקלמ"רים'".

הסדרה ניויורק הסדרה ניויורק הסדרה ניויורק

גיל הפקות, שבבעלות אסף גיל, יציגו שני פורמטים: הראשון - "הכלב של המדינה", תחרות כלבים ובעליהם שעלתה בערוץ הילדים. השני הוא "בזמן שהתחתנתם", שעשועון שמתרחש בזמן חתונה מבלי שהחתן והכלה מודעים אליו. הפורמט נרכש להפצה בינלאומית בידי חברת ZODIAC ויושק בפסטיבל.

זכיינית ערוץ 2 קשת, שבשנים האחרונות מפנה לא מעט משאבים לפעילות בינלאומית, תציג לראשונה את הפורמטים של "יצאת צדיק" ו"יום האם". בנוסף יוצגו שני פורמטים שמעולם לא הוצגו בישראל: "מרתון", סדרת דוקו־ריאליטי של קופרמן הפקות המלווה אנשים שלראשונה בחייהם רצים מרתון, ו"צ'ק־אאוט", שעשועון על עולם השופינג. אלה יתווספו לפורמטים ותיקים שקשת מציגה כמו "בית ספר למוסיקה", "פלפלים צהובים", סדרת הדרמה "תא גורדין" שהופקה בשיתוף yes וסדרת הדרמה "חטופים".

נציגי חברת ההפקה של חיים סלוצקי ימריאו לפסטיבל כדי לבצע רכישות עבור ערוץ 8 החדש של HOT, שאותו תפיק החל מהשנה הבאה.

תגיות