אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
התמ"ת לוקח את החברה של בר רפאלי לניו יורק צילום: רפי דלויה

התמ"ת לוקח את החברה של בר רפאלי לניו יורק

חברת האופנה under.me של דוגמנית העל יחד עם ארבע חברות ישראליות נוספות ישתתפו במפגש עם ענקיות אופנה כדוגמת ראלף לורן וקנת' קול

18.10.2012, 11:22 | הדר קנה

חברת האופנה under.me בבעלותה של הדוגמנית בר רפאלי ודוגמן העבר דודי בלסר, תשתתף במפגש בניו יורק עם נציגי חברות מותגי האופנה המובילים בעולם, משקיעים מתחום האופנה הבינלאומית וקבוצות מדיה ופרסום מתחום האופנה.

המפגש, ביוזמת משרד התמ"ת, ובו ישתתפו בנוסף ארבע חברות ישראליות שפיתחו טכנולוגיות מכירה חדשניות ומודלים עסקיים ייחודיים. החברות הנוספות הן Bazaart, Mipso, el ו-Mika Look.

בר רפאלי בקמפיין הלבשה תחתונה של under.me, צילום: אייל נבו בר רפאלי בקמפיין הלבשה תחתונה של under.me | צילום: אייל נבו בר רפאלי בקמפיין הלבשה תחתונה של under.me, צילום: אייל נבו

המפגש, אורגן ביוזמת הנספחות המסחרית של משרד התמ"ת בניו יורק. בתמ"ת אומרים, כי המפגש נועד לחשוף את החדשנות הישראלית בתחום, לסייע לחברות ישראליות בגיוס השקעות ולקוחות בזירה העולמית וליצור שיתופי פעולה אסטרטגיים עתידיים.

המפגש ייערך במתווה של "שולחן עגול", כשהחברות הישראליות ייפגשו עם מותגי על בינלאומיים בהם קנת' קול, ראלף לורן, אלי טהארי, אוסקר דה לה רנטה ואחרים. בין המשקיעים הבינלאומיים יהיו קרנות הון סיכון ו"אנג'לים" המתמחים בתחום האופנה, דוגמת חברת הפרסום Y&R וכן חברת Conde Nast שהיא מהבעלים של מגזיני אופנה כגון Women's Wear Daily , Vogue, Vanity Fair.

הנספחת המסחרית בניו יורק, נילי שלו: "החדשנות הטכנולוגית הישראלית פורצת דרך במגוון זירות וחודרת גם אל תחום האופנה. במקרים רבים, חברות האופנה הישראליות, מקדימות לא אחת את הענקיות הבינלאומיות ומפתחות שיטות ויכולות מכירה ושיווק אינטרנטיות ו'חברתיות', בסגנון 'גרילה', להן הצלחה מוכחת בשדה הניסוי הישראלי. אסטרטגיות מכירה חדשניות שכאלו, מעוררת סקרנות בתעשייה העולמית ולכן יזמנו את מפגש הפסגה האופנתי – טכנולוגי הזה, המאגד שורה מכובדת של חברות רלבנטיות ומשקיעים פוטנציאליים. ייחודיות האירוע, היא במיקוד שלו ובתמהיל הייחודי שיצרנו עבור החברות הישראליות, שכן - סביב שולחן אחד נמצאים כל השחקנים הרלוונטיים על מנת לאפשר לחברות הישראליות, המשלבות בין טכנולוגיה לאופנה, חדירה אפקטיבית לשוק האמריקאי".

תגיות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
סוף,סוףהמדינה קבלה שכל,להעזר בפרסום של בר לטובת כולנו.הגיע הזמן!
בר בינלאומית וישראלית בנשמה.המדינה צריכה להעזר רשמית בשם הנפוץ בעולם כולו- ובחיוך החכם והמקרין חום.כל הכבוד למשרד התמ"ת,שקיבל שכל לעשות זאת. לא להרתע מבודדים,המקנאים בה ומלכלכים.ראו את כמות העוקבים והמעריצים,בגוגל, טוויטר,אינסטגראם והעיתונות הפופולארית בעולם כולו-בר ישראלית נדירה,חרוצה, חכמה ופטריוטית אמיתית. כאזרחית זרה,יכלה להרוויח הרבה יותר,בדומה לחברותיה המפורסמות בעולם.היא ומשפחתה-כאן,בישראל וגאים על כך.המדינה צריכה להושיט ידה- והיא תצא נשכרת בשל כך.קדימה ובהצלחה לכולנו.
מעריצים של בר , חיפה  |  26.10.12
3.
אני לא מבינה מדוע חנות מקוונת צריכה כל כך הרבה השקעות
לי עצמי יש חנויות מקוונות של מוצרים בתחום אחר, לא אפנה (במספר שפות: אנגלית, צרפתית, ספרדית, גרמנית ויפנית). החברה החלה מאתר אחד עבור מוצר אחד בספרדית שהיא שפת אמי, שאת הקמתו מימנתי מכספי חסכון אישיים + השקעה במלאי קטן. את כל השאר מימנתי מהרווחים. זאת חברה טובה ורווחית שקיימת כבר 10 שנים, האתרים עברו הרבה חידושים ושינויים מאז (כדי להתאים אותם לשינויים בתחום מסחר מקוון). לגבי חנויות האופנה שמגייסות משקיעים בניו יורק: אם חנות מקוונת צריכה כל כך הרבה השקעות לפני שהיא בכלל מרוויחה משהו, לדעתי המודל העסקי שם לקוי. זה לא שצריך להקים בניין בן 24 קומות כדי להכיל את העסק. חנות מקוונת מקימים בהשקעה מינימאלית, עדיף עצמית (כל מי שאני מכירה מהכנסים של יזמי אינטרנט, התחיל מהשקעה עצמית קטנה, לפעמים בעודו עדיין שכיר). נניח והחברות האלה שונות כי הן כם מייצרות בגדים - אבל הם לא באמת מקימים מפעל.... או קיי, אז תוסיפו השקעה ראשונית של 200K לעבודה (בטח בחו"ל) וחומרי גלם. עוד קצת לפרסום. למה עוד כסף? לדעתי זה כישלון ידוע מראש.
אלה , הרצליה  |  18.10.12