אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
החיתולים מתייקרים: חוגלה קימברלי מעלה מחירים בעד 6.3%

החיתולים מתייקרים: חוגלה קימברלי מעלה מחירים בעד 6.3%

יצרנית מוצרי הנייר והחיתולים מצטרפת לגל עליות המחירים במשק - הודיעה לרשתות השיווק כי תעלה מחירים החל מ-15 בנובמבר. מחירי חיתולי האגיס ומוצרי ההגיינה קוטקס יעלו בשיעור הגבוה ביותר

18.10.2012, 15:09 | אורנה יפת
יצרנית מוצרי הנייר והחיתולים חוגלה קימברלי מצטרפת לגל עליות המחירים במשק. החברה הודיעה לרשתות השיווק כי החל מ-15 בנובמבר יעלה מחירם של מוצרי הנייר, היגיינה נשית וחיתולים מתוצרתה בשיעור של 3% עד 6.3%.

קראו עוד בכלכליסט

את השיעור הגבוה ביותר של ההתייקרות יספגו החיתולים החד פעמיים במותג האגיס, מותג החיתולים המוביל בישראל, וכן תחבושות היגייניות, מגני תחתון וטמפונים במותג קוטקס שיתייקרו ב-6.3%. מותג החיתולים העממי יותר של חוגלה, טיטולים, וכן החיתולים החדשים לבנים ולבנות שהושקו לאחרונה תחת האגיס לא ייתייקרו.

מגבונים לחים של האגיס יתייקרו ב-4%, מוצרי היגיינה של המותג לילי ב-4.2%, מוצרי המותג ניקול ב-4.5-6%, נייר טואלט של מולט ושמורת טבע ב-6.3%, נייר טואלט של קלינקס ולילי ב-4.5% ומגבוני אף במותגים קלינקס, מולט ולילי ב-4.8%.

האגיס. המחיר יעלה ב-6.3% האגיס. המחיר יעלה ב-6.3% האגיס. המחיר יעלה ב-6.3%

בחברה מסבירים כי חומרי הגלם העיקריים המשמשים לייצור מוצריה, בין היתר תאית ו-SAP, התייקרו בשיעור ממוצע של 20% בשנתיים וחצי האחרונות. זאת לצד התייקרות במחירי האנרגיה והגז בשיעורים של עשרות אחוזים.

לדברי יובל דגים, מנכ"ל חוגלה קימברלי: "במהלך השלוש שנים האחרונות נמנענו מלבצע העלאות מחיר על מוצרי הליבה שלנו, חיתולים ונייר טואלט, למרות עליות דרמטיות בעלויות חומרי הגלם והאנרגיה לייצור ובחרנו לספוג את העליות הנוספות על החברה. בנוסף, ביצענו מספר מהלכי התייעלות עסקיים כגון צמצומים, התייעלות תפעולית, הקפאת שכר בכירים ועוד, שאפשרו לנו להימנע ממהלך עליית מחירים. בשנה האחרונה חלה התייקרות נוספת ומשמעותית במחיר חומרי הגלם והאנרגיה, מציאות שלא מותירה לנו ברירה אלא להעלות מחירים באופן המינימלי הנדרש".

חוגלה ניסתה בשנתיים האחרונות לייקר כמה פעמים את מותג החיתולים האגיס שמחזיק כ-70% משוק החיתולים בישראל, אך מהלך זה לא בוצע לבסוף בעיקר בשל התחרות האגרסיבית מצד פרוקטר אנד גמבל, משווקת חיתולי פמפרס, שמציעה את המותג מרבית הזמן במחירי מבצע.

חברת דיפלומט, משווקת מוצרי פרוקטר אנד גמבל, כבר הודיעה לרשתות השיווק על התייקרות צפויה במוצריה, אך טרם הגישה להם מחירונים חדשים. ניתן להניח כי דיפלומט תעלה גם היא את מחיר מותג החיתולים פמפרס, בעקבות התייקרות חיתולי האגיס.

ההתייקרות של חוגלה באה לאחר שאתמול הודיעו כמה חברות ביניהן זוגלובק, טמפו ומעדני הטלה על עליות מחירים צפויות בנובמבר. קודם לכן היו אלה יוניליוור, אסם, החברה המרכזית למשקאות וכן ספקים בינוניים וקטנים כגון יפאורה, מנעמים, וסידס, שהודיעו על עליות מחירים.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
איזה פרייארים - היו מעלים על כל המוצרים
אם כבר מעלים את מחירי הםצרים - למה רק על חלק , היו צריכים להעלות על כל המוצרים ולנסות לכסות את ההפסדים שהם גורמים לנייר חדרה. האמתמגיע להם כל שקל יש להם נייר טואלט לילי 3 שכבות שאתה מנגב בו ולא רוצה לצאתמהשירותים והטישויים שלהם בכלל משהו משהו - איכותיים, אם כבר להיות חולה אז אם קלינקס - לפחות במקרה הזה כשאתה משלם אתה מקבל תמורה נאה לכסף שלך- תכלס פרייארים היו צריכים להעלות ביותר ועדיין כולם יקנו- פשוט בגלל האיכות של המוצרים שלהם לעומת המוצרים של המתחרים.
ירון פמפרס  |  18.10.12
לכל התגובות