אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פוגל אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של רשת הסופרמרקטים COST365 צילום: נמרוד גליקמן

פוגל אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של רשת הסופרמרקטים COST365

תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד על 12-15 מיליון שקל בשנה. המשרד טיפל בעבר בתקציב המשביר לצרכן של רמי שביט אך איבד אותו לטובת מקאן אריקסון

22.10.2012, 10:31 | שלי פריצקר

משרד הפרסום פוגל אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של COST365, רשת הסופרמרקטים החדשה מקבוצת המשביר החזקות, שתפתח במהלך 2013.

תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד על 12-15 מיליון שקל בשנה.

משרד פוגל אוגילבי גבר במכרז שהתקיים על התקציב על משרדי הפרסום AVRAHAM ושמעוני פינקלשטיין ברקי.

עבור פוגל אוגילבי מדובר בקאמבק, המשרד טיפל בעבר בתקציב המשביר לצרכן של רמי שביט אך לפני 6 שנים איבד אותו לטובת מקאן אריקסון המטפל בו כיום. מקאן מטפל בתקציב הפרסום של רשת מגה ולכן לא יכול היה להתמודד על התקציב של רשת המזון החדשה.

רשת הסופרמרקטים COST365 מוגדרת כרשת שיווק מזון "הבי דיסקאונט". הרשת תהיה פתוחה תחילה לכלל הלקוחות, אך בתום מהלך גיוס לקוחות לרשת, רק חברי המועדון יוכלו לבצע בה רכישות.

רשת הסופרמרקטים COST365 צפויה לפתוח בשנה הקרובה 15 סניפים ברחבי הארץ, השניים הראשונים ייפתחו בעפולה ובכפר סבא.

תגיות