אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תביעה: לקוח קילל עובדת שופרסל "הלוואי שתמותי" - ואיים עליה צילום: סיון פרג'

תביעה: לקוח קילל עובדת שופרסל "הלוואי שתמותי" - ואיים עליה

לפי כתב התביעה, הלקוח כינה את העובדת "מסריחה, מגעילה, תראי איך את נראית כמו זקנה". העובדת תובעת ממנו 50 אלף שקל על פגיעה בשמה הטוב

22.10.2012, 16:57 | יצחק דנון

עובדת סניף שופרסל דיל בעיר ברעננה הגישה לבית משפט השלום בפ"ת תביעה בסך 50 אלף שקל נגד לקוח שהעליב אותה במהלך עבודתה.

מרי בוזגלו תושבת העיר שעובדת בסניף זה 22 שנה ומשמשת כמנהלת מחלקת כלי בית וטקסטיל, טוענת בתביעת לשון הרע שהגשיה נגד דניאל (שבתאי) נגר מרעננה, כי יום לפני ערב חג ראש השנה, ביקש ממנה לפעול כך שינתן לו שירות בקופה המהירה בסניף, של עד 10 מוצרים, למרות שהיתה לו עגלה עמוסה במוצרים.

בוזגלו סירבה וביקשה ממנו לטענתה באדיבות לעבור לעמדת הקופה הרגילה ולא לקופה המהירה. בתביעה נאמר כי בתגובה לכך החל נגר לצעוק ולעורר מהומה ולמקום הוזעק מנהל הסניף וכאשר החלה בוזגלו להסביר מה קרה, החל נגר לצעוק ולקלל אותה בנוכחות מנהל הסניף, עובדי הסניף והלקוחות הרבים שנכחו במקום.

לדברי בוזגלו נגר הטיח כלפיה: "הלוואי שתמותי בחג הזה, מסריחה, מגעילה, תראי איך את נראית כמו זקנה". בוזגלו השיבה לו לדבריה כי עליו להתבייש על דבריו הפוגעניים. בנוסף היא טוענת כי לקוחות ועובדים העירו לנגר איך הוא לא מתבייש לקלל בצורה כזו ועוד בסמוך לחג.

עוד נאמר בתביעה, כי בעוד בוזגלו מנסה להתרחק מהמקום, המשיך נגר ללכת אחריה ואיים בצעקות כי יפגע בפרנסתה וידאג לפיטוריה.

טרם הוגש כתב הגנה.

תגיות

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
סוף סוף. הגיע הזמן שכל נותני השירות ינהגו כך!
נציגי שירות לקוחות, פרונטליים וטלפוניים, נתקלים בכל יום בלקוחות מגדפים, לקוחות אימתניים, לקוחות מאיימים. לקוחות שמאיימים ש"ידאגו" לפיטורי הנציג, לקוחות שממעיטים בערכם של הנציגים, לקוחות המאיימים לפגוע. די. נמאס! מעבר לפגיעה באופן בו אנו נראים, זו גם פגיעה וזלזול קשה בכבוד האדם. הגיע הזמן שתהיה חקיקה מוסדרת בנושא, לפיה נותני שירות יכלו לתבוע לקוח ולקבל פיצויים ללא הוכחת נזק.
דניאל בר , תל אביב  |  22.10.12
לכל התגובות