אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פוקס מוותרת על הבאת רשת האופנה ניו יורקר לישראל

פוקס מוותרת על הבאת רשת האופנה ניו יורקר לישראל

הראל ויזל, מנכ"ל פוקס: "עד שאני לא אראה שפוקס הום ואמריקן איגל מגיעים לרווחיות התפעולית שאנחנו כיוונו אליה, לא נתפתח בקצב מואץ"

24.10.2012, 10:43 | אורנה יפת

קבוצת פוקס החליטה שלא להביא בשלב זה את מותג האופנה ניו יורקר לישראל. הראל ויזל, מנכ"ל הקבוצה ומבעלי החברה, הפסיק את המגעים את החברה הגרמנית, והחליט למקד מאמצים במותגי הקבוצה הקיימים, בין היתר, בשל ההערכות כי שנת 2013 תהיה שנת מיתון.

ניו יורקר בפראג ניו יורקר בפראג ניו יורקר בפראג

אתמול אמר ויזל בכנס שוכרים שערכה חברת ביג, בעלת מרכזי מסחר: "אנחנו מאיטים את הקצב. אנחנו מסתכלים קדימה ויש לפנינו כמה דברים גדולים כמו פוקס הום ואמריקן איגל (מותג אמריקאי שהכניסה פוקס לארץ בשנה החולפת - א"י), שעד שאני לא אראה שהם מגיעים לרווחיות התפעולית שאנחנו כיוונו אליה, לא נתפתח בקצב מואץ. צריכים להיות הרבה הרבה יותר זהירים".

דבר המגעים שניהלה פוקס להבאת ניו יורקר לארץ נחשף לראשונה ב"כלכליסט" ביולי השנה. ויזל ביקר בגרמניה ונפגש עם נציגי מותג האופנה ולאחר מכן הגיעו הגרמנים לישראל, וסיירו בכל הקניונים המובילים ובחנו מיקומים פוטנציאליים לחנויות.

ניו יורקר הוא מותג אופנה המיועד לצעירים עד גיל 35, שמציע פריטי לבוש במחירים נוחים. פוקס תכננה להביא את המותג לארץ, בין היתר, על מנת לתת מענה למותגי האופנה הבינלאומיים H&M ופוראבר 21 שפונים לאותו קהל יעד שמחפש בגדים אופנתיים במחירים מוזלים.

תגיות