אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המותג האיטלקי אלקוט מפסיק ההתקשרות עם בריל צילום: עמית שעל

המותג האיטלקי אלקוט מפסיק ההתקשרות עם בריל

הצעד נובע מבקשתה של החברה האיטלקית להפסיק את ההתקשרות עם בריל פאשן; בישראל פעלו עד היום שלוש חנויות של המותג

24.10.2012, 12:02 | אורנה יפת
חברת בריל תפסיק להפעיל את רשת חנויות המותג האיטלקי ALCOTT בעקבות בקשתה של החברה האיטלקית להפסיק את ההתקשרות עם בריל פאשן, שהפיצה את המותג בישראל.

בהודעה שהוציאה לבורסה הודיעה בריל כי בעלת המותג אלקוט, חברת SRL CARP הודיעה לה על הפסקת ההתקשרות עימה. בימים הקרובים ייפגשו הצדדים על מנת להסדיר את סיום ההתקשרות בפועל.

בריל מציינת בהודעה כי הפסקת הפעילות לא צפויה להשפיע באופן מהותי על החברה. יצוין כי בריל לא הייתה זכיינית של המותג אלא מפיצה בלבד. בריל פתחה בישראל שלוש חנויות של המותג אלקוט – בקניון עזריאלי תל אביב, בשדרת ממילא בירושלים ובדיזנגוף סנטר בתל אביב. בכל אחת מהחנויות השוקעו 750 אלף שקל, לא כולל מלאי.

מי שהביא את המותג לישראל הוא גידי גולדפינגר, מנכ"ל בריל פאשן, שהצטרף לקבוצה לאחר שזו רכשה את קונספט שיווק שקרסה. קונספט, שנוסדה על ידי גולדפינגר, הפעילה את חנויות לי קופר בישראל.

השאיפה של בריל הייתה לפתוח עשרות סניפים בישראל, ובחברה ציפו כי המותג יתפוס בישראל שכן הוא מציע פריטים במחירים נוחים.

גולדפינגר אמר ל"כלכליסט" כי הפסקת ההתקשרות באה על רקע אישי ולאחר שהחברה האיטלקית לא עמדה בהסכמות להן התחייבה. "לא הצלחנו להגיע עימם להסכמות בנוגע לתנאים המסחריים, התמיכה השיווקית וגם בנוגע למידות. הרגשנו שהבעיות המסחריות איתם אינן מטופלות כראוי למרות הבטחות מצידם ואין סוף פגישות שלי מולם".

תגיות