אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הניו יורק טיימס: עלייה של 11% במנויים בתשלום ברבעון השלישי; ירידה בהכנסות מפרסום צילום: בלומברג

הניו יורק טיימס: עלייה של 11% במנויים בתשלום ברבעון השלישי; ירידה בהכנסות מפרסום

העיתון דיווח על ירידה של 0.6% בהכנסות ברבעון ל-449 מיליון דולר ורווח של 2.28 מיליון דולר; מספר המנויים המשלמים עבור המהדורה הדיגיטלית עלה לכמעט 600 אלף

25.10.2012, 20:00 | סוכנויות הידיעות
הניו יורק טיימס דיווח היום (ה') על עלייה של 11% במנויים בתשלום לעיתון הדיגיטלי לכמעט 600 אלף במהלך שלושת החודשים שהסתיימו בסוף ספטמבר.

עם זאת, ההכנסות מפרסומות הן בגרסה המודפסת והן בדיגיטלית ירדו בהשוואה לשנה שעברה. הטיימס דיווח על רווח של 2.28 מיליון דולר ברבעון השלישי.

הניו יורק טיימס, צילום: בלומברג הניו יורק טיימס | צילום: בלומברג הניו יורק טיימס, צילום: בלומברג

יו"ר ומנכ"ל חברת הניו יורק טיימס, ארתור שולזברגר אמר כי המנויים גדלו ב-11% בין הרבעון השני לשלישי ל-592 אלף מנויים משלמים, והוסיף כי המגמה ממשיכה להיות חזקה.

בסך הכל בין הרבעון השני לשלישי נוספו 57 אלף מנויים לניו יורק טיימס ולאינטרנשיונל הראלד טריביון.

"בעוד שתוצאות הרבעון השלישי משקפות את הלחץ המתמשך מצד ההכנסות מפרסומות, ההכנסות מהפצה עלו בהובלת ההתרחבות בבסיס המנויים בתשלום לשירות הדיגיטלי", אמר שולזרברג.

ההכנסות ירדו ב-0.6% ברבעון השלישי בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ל-449 מיליון דולר.

תגיות