אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אלקטרה מוצרי צריכה נפרדת ממשרד הפרסום אדלר חומסקי צילומים: אוראל כהן עמית שעל

אלקטרה מוצרי צריכה נפרדת ממשרד הפרסום אדלר חומסקי

הסיבה: שינויים במערך הפרסום וההחלטה לעבור לעבוד עם שני משרדי פרסום - JWT ו-GPS

28.10.2012, 15:07 | שלי פריצקר

אלקטרה מוצרי צריכה הודיעה היום (א') כי היא נפרדת ממשרד הפרסום אדלר חומסקי, אחרי עבודה משותפת של 3 שנים.

הסיבה לדברי החברה - בשל השינויים במערך הפרסום וההחלטה לעבור לעבוד עם שני משרדי פרסום - JWT ו-GPS.

תקציב פעילות המזגנים שטופל באלדר יועבר ל-JWT. המשרד מטפל כיום בתקציבי המותגים אלקטרה, פעילות המים אלקטרה בר, מסכי פיליפס, מילה, ליבהר וסאוטר. תקציב "סוני מובייל" עובר למשרד GPS שמטפל כיום בתקציבי המותג ווירפול.

עוד נמסר מאלקטרה כי בתחילת 2013 תעבור כל הפעילות הקמעונאית של אמ"צ (שקם אלקטריק, מחסני חשמל, אייס ואוטו דיפו) לעבודה עצמאית בכל הקשור לפרסום השוטף כמו גם לרכישת המדיה שתעשה ישירות מול גופי המדיה השונים באמצעות "אלקטרה מדיה". JWT ילווה את הפרסום של הרשתות הללו מבחינת אסטרטגיה, שיווק וקריאייטיב.

היקף הפרסום של אלקטרה מוצרי צריכה עמד בין החודשים ינואר-אוגוסט השנה על 8.4 מיליון דולר, ירידה של 19% לעומת התקופה המקבילה ב-2011. כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.

תגיות