אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מי יקח את רכביהם החשמליים של מפוטרי בטר פלייס? צילום: אוראל כהן

מי יקח את רכביהם החשמליים של מפוטרי בטר פלייס?

חלק מ-150 העובדים שיפוטרו מחזיקים ברכבי ליסינג חשמליים. ל"כלכליסט" נודע כי רכבים אלה יישארו בידי החברה

28.10.2012, 18:59 | תומר הדר
פיטוריהם הצפויים השבוע של כ-150 עובדים בבטר פלייס יוצרים עבור החברה בעיה: מי יקח את רכביהם החשמליים של המפוטרים? ל"כלכליסט" נודע שבמסגרת גל הפיטורים תשמור בטר פלייס את המכוניות בארגון ותעביר אותן לעובדים של החברה הנוהגים כיום במכוניות ליסינג "רגילות" בעלות מנועי בנזין. מכוניות הליסינג ה"רגילות" יוצאו למכירה ולתחילתם של חוזי ליסינג בחברות אחרות. להערכת גורמים המקורבים לחברה, במקרים מסוימים יוכל העובד לרכוש את מכוניתו הצמודה מחברת הליסינג.  

קראו עוד בכלכליסט

בשעתו ציידה בטר פלייס את חלק מעובדיה במכוניות רנו פלואנס חשמליות. המכוניות, השייכות לחברות אלבר ואלדן שימשו בין היתר גם לבדיקות שערכה בטר פלייס בכבישי הארץ. עם זאת, לא כל עובדיה של בטר פלייס קיבלו מכוניות חשמליות וחלקם קיבלו מכוניות בעלות מנועי בנזין. כעת, כאמור, יועברו רכבי המפוטרים אל עובדים המחזיקים במכוניות "רגילות".

כזכור, בחודש שעבר החליט דירקטוריון בטר פלייס להדיח את שי אגסי מתפקידו ולמנות במקומו את אוון ת'ורנלי, מנכ"ל חטיבתה האוסטרלית של בטר פלייס.

תגיות