אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לא נוח: ד"ר גב תשלם 800 אלף שקל לחברת מערכות נוחות

לא נוח: ד"ר גב תשלם 800 אלף שקל לחברת מערכות נוחות

פסק בורר קבע כי משווקת המזרנים תשלם פיצויים למערכות נוחות כיוון שהפרה הסכם וניתקה את הקשרים העסקיים עמה

29.10.2012, 16:39 | זוהר שחר לוי
פסק בורר שהתקבל לפני כמה ימים מחייב את ד"ר גב לשלם לחברת מערכות נוחות פיצויים בסך כ-800 אלף שקל.

בשנת 2003 חתמה חברת ד"ר גב, המשווקת ומוכרת מזרני שינה, על הסכם עם חברת סימונס, יצרנית המזרנים. כמה שנים לאחר מכן, בשנת 2007, רכשה חברת מערכות נוחות בע"מ את פעילותה בישראל. בתביעה שהגישה חברת מערכת נוחות לבית משפט השלום בכפר סבא, זמן קצר לאחר מכן, נטען כי מאז שרכשה את סימונס, ד"ר גב הפרה עמה את החוזה באופן חד צדדי, ניתקה עמה את קשריה העסקיים ואף חייבת לה סכום של כרבע מיליון שקל בגין מוצרים שסיפקה לה. על ד"ר גב, נטען בתביעה שהוגשה באמצעות משרד עוה"ד שבלת ושות', לפצות אותה בגין הנזקים שנגרמו לה וכן בעבור חומרי הגלם שהוזמנו עבורה ושתמורתם לא שולמה.

מנגד התנגדו נציגי ד"ר גב, באמצעות עו"ד רפי וינברגר, לטענה כי חברות מערכת נוחות החליפה את סימונס בהסכם שנקבע ביניהם, על כל הזכויות שבו. לדבריהם, בהסכם הרכישה נכתב כי זכויותיה של סימונס כלפי ד"ר גב לא הועברו במלואן למערכות נוחות.

ד"ר גב טענה כי זכויות סימונס לא הועברו למערכות נוחות ד"ר גב טענה כי זכויות סימונס לא הועברו למערכות נוחות ד"ר גב טענה כי זכויות סימונס לא הועברו למערכות נוחות

מאז שהוגשה התביעה התנהל בין הצדדים הליך משפטי שהועבר לידי בורר, הד"ר יחיאל כשר ממשרדו של פרופ' יובל לוי. פסק הבורר קיבל את טענותיה של מערכות נוחות ודחה את טענות ההגנה של ד"ר גב.

"הנני קובע אפוא שזכויותיה וחובתיה של ד"ר גב על פי ההסכם הבסיסי, הועברו כדין מסימונס (ישראל) למערכות נוחות", כתב הבורר בפסק הדין, וציין כי לד"ר גב "היה ידוע וברור כי יריבתה החוזית בכל הנוגע להסכם הבסיס הינה מערכות נוחות". פסק הבורר מחייב כאמור את ד"ר גב לשלם למערכות נוחות כ-800 אלף שקל. הוצאות המשפט חולקו בין הצדדים.

מד"ר גב נמסר: "מערכות נוחות תבעה למעלה ממליון ש"ח אובדן רווח ונפסקו לטובתה פחות מ-400,000 שקל בלבד. חרף התוצאה הכואבת, ד"ר גב אינה עובדת ולא תעבוד בעתיד עם כל גורם הנוהג בניגוד לדין ואשר מטעה את ציבור הלקוחות".

תגיות

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
לפני הכל-חוות הדעת שלי נכתבת מכל הלב.מבטיחה לכם
לפני הכל-חוות הדעת שלי נכתבת מכל הלב.מבטיחה לכם שאם תקבלו מוצר שאין בו פגם-אתם תיהנו ממנו.אולם- ברגע שתקבלו מוצר,אפילו עם פגם קטן שמפריע לכם ויזואלית (כגון כתם על ספה)-אתם תתאכזבו כפי שמעולם לא התאכזבתם.רכשתי ספה שהגיעה עם כתמים,לא בצורה שהבטיחו שתראה וללא כרית ששילמתי עליה תוספת.נאבקתי שלושה שבועות עד שטרחו לשלוח אליי נציג שיבדוק אותה.כמובן שלאחר בדיקה- הם לקחו אותה.לא הרמתי ידיים-הזמנתי את אותה הספה שוב שכן דר גב ידועים באיכותם.אותה ספה,פעם נוספת הגיעה עם-כריות פגומות ולא בצבע שבחרתי.מאז עברו- 4 שבועות ויום.רק היום הגיע נציג שצרח עליי,התנהג בזלזול ולא רצה לצלם את הכריות.נענה לבקשתי לצלם אותן אחרי שהרמתי את קולי ונתתי להבין שלאישה בת 78 יש זכות לקבל סחורה ושירות סוג א.מבטיחה לכם-שם טוב או איכות טובה לא שווה שירות לקוחות כזה נוראי.במשך שלושה שבועות מאז אספקת הסחורה-איש לא צלצל אליי, פנה או חיפש אותי משירות הלקוחות וזאת למרות שכאשר הסחורה הגיעה-ישר שמתי לב ואמרתי למובילים שיש כאן כריות פגומות ואני מבקשת שיחליפו אותן. רק אני, לאחר שבועיים וחצי שראיתי שלא פנו, צלצלתי ודרשתי שיגיעו אליי ויאספו את הכריות. רק היום, אחרי 4 שבועות ויום- הגיעו. אמרו לי שבגלל שהשמש לא נופלת בצורה שווה על כל הכריות-אז הן נראות לי בצבע שונה והכתמים עליהן זה כבר עניין אחר.שטויות כאלה לא שמעתי מעולם.אני יודעת שבסוף יחליפו הכל לבקשתי, כי רק עיוור לא יבחין בכך שצבע הכריות שונה אחת מהשנייה. האם הייתי ממליצה מעומק ליבי אחרי 3.5 חודשים של סיוט מתמשך לרכוש ספה ממקום כזה? בחיים לא.שום דבר לא שווה כזה שירות לקוחות מעליב ופוגע כמו שאני קיבלתי עם ספה הראשונה ועכשיו עם השנייה.בהצלחה רבה למי שכן לוקח את הסיכון.
Fan  |  29.08.16