קמפיין עולמי: ככה פשוט
לפעמים התשובה לשאלה "איך מראים שהרכב הוא חלק בלתי נפרד מהעסק שלך?", היא פשוטה. צריך רק להראות שהרכב הוא אכן חלק בלתי נפרד מהעסק שלך
04.11.2012, 09:10 | עודד קרמר
לפעמים הפתרון הקריאייטיבי נמצא מתחת לאף. אפשר כמובן לחפש שפיץ אסטרטגי, למצוא תובנה, להמציא מחדש את הקטגוריה, להביא פיצוח מבריק לבריף, להביא פרזנטור, להביא שני פרזנטורים, אחד מהם פליט ריאליטי, להמציא שפה, לעשות מהלך אינטרגלי, הוליסטי, אינטראקטיבי וחוצה פלטפורמות.
אפשר הכל, אבל לא צריך, כי לפעמים התשובה לשאלה "איך מראים שהרכב הוא חלק בלתי נפרד מהעסק שלך?", היא פשוטה. צריך רק להראות שהרכב הוא אכן חלק בלתי נפרד מהעסק שלך. זה הכל.
הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה