אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אשכנזי זלצמן זכה בתקציב הפרסום של המכללה האקדמית להנדסה בירושלים צילום: בלומברג

אשכנזי זלצמן זכה בתקציב הפרסום של המכללה האקדמית להנדסה בירושלים

המשרד גבר במכרז שנערך לאחרונה על משרדים נוספים שהתמודדו בהם שמעוני פינקלשטיין, LEAD מקבוצת אדלר חומסקי וזקס אוברוצקי. תקציב הפרסום בשנת 2011 עמד על כ-3 מיליון שקל מחיר ריאלי

04.11.2012, 18:20 | שלי פריצקר

תקציב הפרסום של המכללה האקדמית להנדסה בירושלים יטופל באשכנזי זלצמן. המשרד גבר במכרז שנערך לאחרונה על משרדים נוספים שהתמודדו בהם שמעוני פינקלשטיין, LEAD מקבוצת אדלר חומסקי וזקס אוברוצקי. התקציב טופל עד עתה במשרד B-WAY, המתמחה בפרסום בדיגיטל.

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2011 המכללה פרסמה בהיקף של 6.5 מיליון שקל במחיר מחירון, אולם בפועל מדובר בכ-3 מיליון שקל מחיר ריאלי.

טל אשכנזי מבעלי המשרד: "אנו שמחים מאוד על הצטרפות המכללה האקדמית להנדסה ירושלים למעגל לקוחותינו, אהבנו מאוד את הרוח הרעננה, את הצמיחה המרשימה של המכללה ואת הנכונות לעשות מהלכים שיווקיים פורצי דרך".

תגיות