אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סנו מעלה מחירים בשיעור ממוצע של 6% צילום: אוראל כהן

בלעדי לכלכליסט

סנו מעלה מחירים בשיעור ממוצע של 6%

במקביל, צפויים להתייקר גם מוצרי הטיפוח קרמה וכיף ומותג היגיינת השיניים אורביטול, המשווקים על ידי קוסמופארם, חברה בת של סנו

05.11.2012, 18:42 | אורנה יפת
נמשך גל עליות המחירים שגורם להתייקרות דרמטית בסל הקניות של הצרכן. ל"כלכליסט" נודע כי החל מה-1 בדצמבר תייקר חברת סנו את מחיר מוצריה בשיעור ממוצע של 6%. הרשת שלחה מכתב לקמעונאים בו היא מודיעה כי "עקב עליות מחיר מתמשכות בחומרי הגלם ולאחר שלא בוצעה עליית מחיר בשנים האחרונות, אנו נאלצים לבצע עליית מחיר במגוון מוצרי החברה בשיעור של כ-6%".

החברות שמעלות מחירים

החברות שמעלות מחירים
החברה
המוצרים שיתייקרו
תנובה
מוצרי חלב, מוצרי סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, אוליביה ואדום אדום
סנו
מוצרי טואלטיקה, היגיינה, חיתולים חד פעמיים, מוצרים לכביסה, חומרי הדברו וגו' וכן מוצרי טיפוח הגוף והשיער קרמה וכיף
שטראוס
גבינות סקי, סימפוניה, חלב של יטבתה, דני, גמדים וחלב מועשר
יפאורה תבורי
תפוזינה, משקאות ספרינג, RC קולה, RC קולה דיאט, מיץ פז, משקאות קריסטל ושוופס
החברה המרכזית למשקאות
קוקה קולה, ספרייט, פריגת ונביעות
טמפו
גולדסטאר, מכבי והייניקן. ומשקאות ג'אמפ, פפסי, פפסי מקס, ו-7UP
יוניליוור
גלידות שטראוס, מרקי תלמה, קנור, מיונז, דגני בוקר ומוצרי דאב ופינוק
אסם
במבה
סידס
שוקולד סניקרס, M&M, מארס, באונטי וטים טאם
זוגלובק
נקניקיות, נקניקיםף המבורגרים ופסטרמות
מעדני הטלה
בשר, עוף ודגים
חוגלה קימברלי
חיתולי האגיס, נייר טואלט מולט ולילי, קלינקס, תחבושות היגיניות לילי וטמפוני קוטקס

סנו היא אחת מהחברות הגדולות בישראל בתחומים שאינם תחום המזון ובעיקר מוצרי ניקוי. החברה מייצרת מוצרי טואלטיקה והיגיינה, חיתולים חד פעמיים תחת המותג ליטופים, מוצרי ניקוי לבית במותג סנו, מוצרים לכביסה תחת סנו מקסימה ופיסגה, חומרי ניקוי תחת המוצג סנו ז'אוול, חומרי הדברה וחומרים דוחי יתושים, נייר טואלט סופט שניר, שקיות אחסון סנו סושי ועוד.

במקביל, צפויים להתייקר גם מוצרי טיפוח הגוף והשיער קרמה וכיף ומותג היגיינת השיניים אורביטול, המשווקים על ידי קוסמופארם, חברה בת בבעלות תשלובת סנו.

בימים אלה פועלות רשתות השיווק ובראשן שופרסל ומגה לייקר את מרבית המוצרים על המדף. יצרניות המזון הודיעו מתחילת החודש על עליות מחירים של מוצריהן ובימים אלה מעלות מחירים בפועל החברות אסם, יוניליוור, קוקה קולה, טרה, תנובה, שטראוס, יפאורה, זוגלובק, ויטה פרי הגליל, מנעמים, סידס, ליימן שליסל, ורבות אחרות. שיעור ההתייקרויות נע בין 3% ל-6%, כאשר גם רשתות השיווק גובות פרמיה כך ששיעור העליה לצרכן גבוה בדרך כלל מההתייקרות של היצרניות לרשתות השיווק.

תגיות