אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: שאיפות גבוהות צילום: Stivoro, IRIS אמסטרדם

קמפיין עולמי: שאיפות גבוהות

מה שעובד במודעה היא הפשטות של הייצוג. תראו את הסיגריות, ותראו מה הייתם יכולים לעשות באותו הכסף. הדרך לגמילה מעולם לא היתה זולה יותר

08.11.2012, 11:07 | עודד קרמר

יש רגעים שבהם אתה נאלץ להודות שהטקטיקה שלך כבר לא עושה את העבודה. אפשר כמובן להגביר מינון, להעלות את רמת האיום או פשוט להחליף דיסקט. אחרי שנים של מאבק עיקש, המלחמה בעישון הגיעה לשלב כזה בדיוק. עד היום, במלחמה הזאת הכל הלך: תמונות זוועה, איומים מפורשים, וכמובן - הפחדות בלתי פוסקות. אלה הפחיתו את מספר המעשנים בעולם, אבל רק עד נקודה מסוימת. עכשיו במקום להתחפר באותו המקום, מביאה הפרסומת שלפנינו שלב חדש במלחמה ונותנת לכסף לדבר.

לקוח: Stivoro, ארגון הפועל למניעת נזקי עישון; סוכנות: IRIS אמסטרדם; מדינה: הולנד, צילום: Stivoro, IRIS אמסטרדם לקוח: Stivoro, ארגון הפועל למניעת נזקי עישון; סוכנות: IRIS אמסטרדם; מדינה: הולנד | צילום: Stivoro, IRIS אמסטרדם לקוח: Stivoro, ארגון הפועל למניעת נזקי עישון; סוכנות: IRIS אמסטרדם; מדינה: הולנד, צילום: Stivoro, IRIS אמסטרדם

בפרסומת נראה תבליט פירמידות. רק מבט בכיתוב מסביר מה היא רוצה להגיד: "הצילום מורכב מ־7,498 סיגריות, שנה של עישון. תוכל לקבל כרטיס מסביב לעולם באותו מחיר. על מה תוותר?".

מה שעובד במודעה היא הפשטות של הייצוג. תראו את הסיגריות, ותראו מה הייתם יכולים לעשות באותו הכסף. הדרך לגמילה מעולם לא היתה זולה יותר.

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון

תגיות