אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זינגה יוצאת מהחווה; רכשה סטודיו שמתמחה במשחקי פעולה צילום: בלומברג

זינגה יוצאת מהחווה; רכשה סטודיו שמתמחה במשחקי פעולה

זינגה מחפשת את הכסף באקשן: החברה מתכננת להשיק משחקי פעולה בעלי מורכבות גבוהה משל משחקי הפנאי שלה.November Software, שרכשה לשם כך, מתמחה במשחקי לחימה לסמארטפונים

09.11.2012, 21:09 | ניצן סדן
חברת המשחקים זינגה רכשה את סטודיו November games. הסטודיו, שפיתח משחקי פעולה לאנדרואיד ו-iOS, עשוי להיות הצעד הראשון של זינגה כלפי שחקנים חובבי אקשן - קהל שעד עתה לא התחבר למשחקי הפנאי שלה. כך דיווח היום (ו') אתר Venturebeat.

קראו עוד בכלכליסט

סכום הרכישה טרם פורסם. הפיתוח של November Software מתבסס על מנוע גרפי עשיר ומרשים, לצד שליטה פשוטה ובסיסית שתואמת את מסכי המגע של הפלטפורמות עבורן מפותחים המשחקים - סמארטפונים וטאבלטים.

זינגה לא מתכננת בשלב זה להתחרות בנינטנדו, אקטיוויז'ן ו-EA, חברות הענק ששולטות בשוק המשחקים ונתח ניכר מרווחיהן מגיעים ממשחקי אקשן מורכבים כ-Call of Duty ודומיו. לפיכך, כנראה שלא תמהר לפתח משחקי אקשן מגוף ראשון, אסטרטגיה וכו' - שפיתוחם ממושך ומורכב ושיווקם הוא מאמץ יקר מאוד.

משחק הפעולה Golden Arrow, שפיתחה נובמבר סופטוור

חובבי משחקי הפעולה משלמים יותר

לפי Venturebeat, זינגה רוצה לפנות לקהל של חובבי משחקים מורכבים יותר ממשחקי הפנאי, אך כאלו שעדיין אינם מוגדרים כגיימרים כבדים - פלח שוק שמכונה MidCore.

למשחקים כמו פארמוויל, סיטיוויל ודומיהם אמנם יש קהל יעד רחב ביותר, אולם המשתמשים אינם נאמנים במיוחד ונוטים לאבד עניין ולעזוב את המשחק בקצב גדל והולך. בנוסף, הם לא מרבים לבצע רכישות של תוכן נלווה למיניו בתוך המשחקים עצמם, מה שמצמצם את הרווח הפוטנציאלי של זינגה מכל משתמש.

לעומתם, גיימרים חובבי משחקי פעולה פשוטים נוטים לשחק יותר שעות ולבצע יותר רכישות; בדיוק מה שזינגה צריכה כדי לבלום את עזיבת משתמשיה וצלילת מנייתה.

נובמבר סופטוור הוקמה ב-2011 וכוללת ארבעה עובדים - כולם יוצאי סטודיו המשחקים לוקאסארטס, שפיתח כותרי פעולה שמתרחשים בעולם התוכן של מלחמת הכוכבים. הכותר הראשון של נובמבר סופטוור שיצא תחת זינגה ייקרא BattleStone, עדיין לא נמסר מועד השקתו.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות