אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מחיר הרנו החשמלית צנח על רקע פיטורי שי אגסי

מחיר הרנו החשמלית צנח על רקע פיטורי שי אגסי

מחירי דגמי 2011 ו-2012 של הפלואנס ZE, הרכב שמשווקת בטר פלייס, ירדו ב-3,000 שקל בנובמבר

13.11.2012, 08:29 | תומר הדר

שוק הרכב המשומש מגיב לראשונה לפיטוריו באוקטובר של שי אגסי מתפקיד מנכ"ל בטר פלייס: לאחר שמחיר דגמי רנו פלואנס ZE חשמליות, הרכב היחיד שמשווקת בטר פלייס, לא נשחק לאורך תקופה ארוכה, בתחילת החודש נרשמה ירידה משמעותית ראשונה במחיר מכוניות אלו. לפי מחירון הרכב המשומש של לוי יצחק לחודש נובמבר, מחירה של רנו פלואנס חשמלית משומשת מודל 2011 ו־2012 צנח ב־3,000 שקל.

קראו עוד בכלכליסט

לדברי לוי יצחק, הסיבה המרכזית לתנודה הפתאומית במחיר הפלואנס החשמלית בשוק המשומשות היא עזיבתו המתוקשרת של אגסי, שיצרה חוסר בהירות לגבי עתידה של בטר פלייס ויכולתה לשווק את המכונית בישראל. נוסף על כך רוב מכוניות הרנו החשמליות עלו על כבישי ישראל בחודשים האחרונים, ורק לאחרונה התאפשרה בדיקה של תגובת השוק למחיריהן שהביאה לירידה בערכן במחירון.

מנתוני המחירון עולה כי בחודשים אוגוסט־אוקטובר, לא חל שינוי במחירה של המכונית החשמלית. מחירה של פלואנס ZE מודל 2011 נותר לאורך התקופה 94 אלף שקל ומחיר מודל 2012 משומש נותר 109 אלף שקל. במחירון נובמבר עומד מחירה של הפלואנס החשמלית על 91 אלף שקל למודל 2011 ו־106 אלף שקל למודל 2012. לעומת זאת, מחירה של רנו פלואנס בעלת מנוע בנזין ממודל 2011 ירד רק ב־2,000 שקל בחודש נובמבר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
האם אפשר לקנות רנו פלואנס חשמלית משומשת ?
מר לוי יצחק היקר ככל הידוע לי מודל 2011 הוא מודל להדגמה בלבד דגם מיושן שלא נמכר לצרכן ומודל 2012 עדיין אין, יד 2, יכול להיות שיופיעו בקרוב בעקבות הפיטורים הנכון שהיתה ירידה של מס הקניה מ 10 ל 8 אחוז וזה השפיע גם על מכוניות חדשות
מנשה  |  13.11.12
9.
הרכב לא שווה יותר מ-70 אלף ש"ח כחדש. הרי הסוללה מוחכרת בנפרד
זהו רכב שמיוצר בטורקיה בעלויות ייצור זולות. על הרכב עצמו שיעור מס הקניה הוא רק 8%, ויש עוד מע"מ. כמו כן כנראה שמחיר עמדת הטעינה כלול ברכב. אז נניח שצריך עוד כמה אלפי דולרים. סה"כ לא אמור לעלות יותר מטווח של 60-80 אלף ש"ח כחדש. הסוללה שהיא הרכיב הכי יקר בכלל מוחכרת תמורת דמי מנוי.
סנס פואה  |  13.11.12
8.
וואו, 3000 שקלים???!
אני רץ לקנות! כשרוצים להכניס מוצר חדש לשוק, דוחפים אותו באופן אגרסיבי. זה אומר שלא מרוויחים כמו חזירים בהתחלה, וצריכים לקחת את זה בשלב התכנון העסקי. אני מחכה שרכב חשמלי יעלה 70,000 שקלים (גילום הפחתת המס שקיבלו מהממשלה), ושעלות נסועה של קילומטר תעלה חצי מהעלות המקבילה בבנזין. גולן טלקום והוט מובייל לדוגמא, בקושי רווחיים, אבל יש להם כבר מאות אלפי מנויים.
יבוסי מזדמן  |  13.11.12
לכל התגובות