אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל סודהסטרים: המודל העסקי של קוקה קולה ופפסי מטורף

מנכ"ל סודהסטרים: המודל העסקי של קוקה קולה ופפסי מטורף

דניאל בירנבאום: "אני חושב שזה פלילי שהתעשייה, שבראשה עומדות שתי חברות גדולות, תעשה הכול כדי להגן על המודל העסקי המיושן שלהן"

14.11.2012, 16:01 | סוכנויות הידיעות

למנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום יש תמריץ להשתלח ביריבים שלו, אך עדיין הטענה שלו בנוגע לכך שקוקה קולה ופפסי "מיושנות" ו"מטורפות" הוא חזק.

בכנות יוצאת דופן בירנבאום אמר בראיון ב"וול סטריט ג'ורנל": "קוקה קולה ופפסיקו יצטרכו להתמודד עם המציאות שלא ניתן לשמר את המודל העסקי שלהן לנצח. העולם משתנה ומישהו צריך לומר את זה.

"אם תעשיית המשקאות הייתה צריכה לבנות את עצמה מאפס, היא הייתה נראית אחרת לגמרי. לא צריך מפעלים, משאיות, בקבוקים ופחיות", הוסיף. "שינוע המשקאות התוססים בעולם צורך 100 מיליון חביות נפט מדי שנה. זוהי כמות גדולה פי 20 מהנפט שנשפך במפרץ מקסיקו באסון BP".

"אני חושב שזה פלילי שהתעשייה, שבראשה עומדות שתי חברות גדולות, תעשה הכול כדי להגן על המודל העסקי המיושן שלהן. הן מייצרות 35 מיליון בקבוקים ופחיות מדי יום בבריטניה לבדה. ברחבי העולם מיוצרים מיליארד בקבוקים ופחיות, שרובם מגיעים לאשפה, לקרקעית האוקיאנוס או לפארקים. זה מטורף", הוא הוסיף.

כמובן, חברות בלתי יעילות יכולות לשרוד זמן רב הודות לתשתית הקיימת, ואם חברה חדשה תזעזע את התעשייה, לא בטוח שזו תהיה סודהסטרים, בעלת יתרות שורט הכי גבוהות בשוק.

קמפיין פסולת של סודהסטרים קמפיין פסולת של סודהסטרים קמפיין פסולת של סודהסטרים

תגיות