אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: הולכים רחוק

קמפיין עולמי: הולכים רחוק

איך מפרסמים רכב שנוסע 1,700 ק"מ על מכל דלק אחד מבלי להגזים?

15.11.2012, 10:23 | עודד קרמר

לקוח: רנו | סוכנות: פובליסיסט פריז | מדינה: צרפת

החלק הכי קל בפרסום הוא ההגזמות. "המוצר שישנה לכם את החיים", "עידן חדש ב... (בחר את הקטגוריה)", "ישראל בוחרת/עוברת ל... (הכנס שם מותג)". אם אין לך משהו אמיתי להגיד על המוצר, פשוט תגזים. הבעיה היחידה היא שהצרכנים לא טיפשים. היום כולם כבר יודעים - אם אתה מגזים, סימן שאין לך מה להגיד.

זאת הסיבה לכך שהאתגר האמיתי בפרסום הוא איך למכור מוצר שהוא באמת טוב, כזה שהוא קפיצת דרך, כזה שמציב סטנדרטים חדשים בקטגוריה. קחו למשל רכב שנוסע 1,700 ק"מ על מכל דלק אחד. לא, זו לא טעות. 1,700 ק"מ על מכל דלק אחד! מה אתה כבר יכול להגיד על רכב שמגדיר מחדש את המושג "יעילות אנרגטית"? איך אפשר לדבר על פריצת הדרך המהפכנית הזו בלי להישמע מגזימן מנותק שמוכר חלומות באספמיה? ואיך אפשר בכלל לגרום לצרכן לקלוט את גודל השינוי, שיבין כמה רחוק אפשר להגיע עם מכל דלק אחד? התשובה פשוטה: מראים לו את זה על המפה.

 

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון

תגיות