אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשת האופנה זברה בקמפיין טלוויזיוני ראשון צילום: דנה קרן

רשת האופנה זברה בקמפיין טלוויזיוני ראשון

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום זרמון DDB בהיקף השקעה של מיליון דולר

15.11.2012, 14:37 | כתב כלכליסט
רשת האופנה זברה עולה בימים אלה עם קמפיין טלוויזיה, אינטרנט ועיתונות לקראת החורף בהיקף השקעה של מיליון דולר. במסגרת הקמפיין מציגה הרשת את מחיריה האטרקטיביים ביחס לרשתות מתחרות תחת הקונספט – "שלמו פחות תהנו יותר".

לאחרונה עזבה הרשת את המשרד ענבר מרחב ניסן, ועברה לידיהם של משרד הפרסום זרמון DDB. זו הפעם הראשונה שזברה עולה לאוויר עם קמפיין טלוויזיוני.

הקמפיין הנוכחי הוא במסגרת האסטרטגיה הפרסומית שמטרתה שינוי התפיסה ש "יקר = איכות" או "יקר = חווית קנייה ואושר". בפרסומת נראית משפחה שיוצאת מסניף זברה שמחה ומאושרת ובמקביל אליה משפחה עשירה וכבויה ברכב פאר - שלא מבינים את פשר השמחה.

תגיות