אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בטר פלייס ואמדוקס, הסוף? צילום: תומריקו

פרסום ראשון

בטר פלייס ואמדוקס, הסוף?

בטר פלייס בוחנת את המשך התקשרותה עם אמדוקס כספקית שרותי הבילינג שלה: "אנחנו לא זקוקים למערכת בגלל שיש לנו רק 500 לקוחות בישראל"

17.11.2012, 19:13 | תומר הדר

בטר פלייס בוחנת בימים אלה את המשך התקשרותה עם חברת אמדוקס כספקית שרותי הבילינג של בטר פלייס, כך מדווחים גורמים המקורבים לחברה.

קראו עוד בכלכליסט

לדברי מהנדס בחברה: "בטר פלייס התקשרה בשעתו עם אמדוקס להטמעת מערכת הבילינג, קרי המערכת שאחראית על נושא חיוב מאות אלפי לקוחות עבור החשמל הנדרש למכוניות שלהם. אך כיום המערכת של אמדוקס גדולה על בטר פלייס בכמה מידות מאחר והחברה אינה זקוקה לה בגלל מספר הלקוחות הזעום שמונה פחות מ-500 רכבים בישראל.

"בשעתו, כאשר אוון ת'ורנלי, המנכ"ל החדש של בטר פלייס התבקש להטמיע את המערכת באוסטרליה הוא סירב והעדיף להשתמש במערת הקרויה SALES FORCE שעולה הרבה פחות מן המערכת של בטר פלייס. גם בטר פלייס דנמארק התנגדה להטמעת מערכת הבילינג של אמדוקס וכעת לאור עזיבתו של אגסי צפוי ת'ורנלי להוציא מבטר פלייס גם את מערכת הבילינג".

לדברי המהנדס: "מערכת הבילינג של אמדוקס אינה מערכת יקרה בפני עצמה, אך התאמתה לממשק של בטר פלייס עלה מיליונים ויצרה בעיות ואילוצים טכנולוגיים רבים. כך לדוגמה כיום יושבים במשרדי בטר פלייס מספר עובדים של חברת אמדוקס שתפקידם הוא לוודא שהמערכת פועלת באופן תקין". יצויין כי במידה ובטר פלייס תבחר שלא להשתמש עוד במערכת הבילינג של אמדוקס עשויה אמדוקס להפעיל קנסות בגובה ניכר.

השבוע צפוי אלן גלמן, מנכ"ל בטר פלייס ישראל החדש להציג בפני עובדי החברה את תוכנית ההבראה והקיצוץ הצפויה. במסגרת התוכנית צפויה החברה לפטר עובדים ולאחד חטיבות. לדברי גורמים בחברה, בטר פלייס עשויה בתרחיש קיצוני אף להחליט על קיצוץ במשרדי החברה שיכלול ככל הנראה ויתור על חלק ממשרדיה בראש העין ובמתחם התצוגה של החברה בפי גלילות. בנוסף צפויה בטר פלייס לנסות ו"לרכוש מחדש" את אמונן של חברות הליסינג באמצעות הצגת תנאי אשראי אטרקטיביים מאלה שהוצעו בעבר.

בבטר פלייס בחרו שלא להגיב לידיעה.

מאמדוקס לא נמסרה תגובה.

תגיות

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
אמדוקס ובטפלייס
אמדוקס הציעה לבטרפלייס מערכת ונילה פשוטה בלא עלות. אבל בטרפלייס גייסו כל מני חוכמולוגים מפרטנר וסלקום שהטריפו לאמדוקס את הנשמה והתעקשו לבנות מערכת חדשה. אמדוקס כמו אמדוקס, לא נלחמת בלקוחות מטומטמים, וגם לא בדיוק סובלת מכאלה. התוצאה, השקעה אדירה של שתי החברות, כזו שכעת יורדת לטמיון. דרך אגב. הדרך היחידה של בטרפלייס לרדת מאמדוקס היא לפשוט רגל.
ורד  |  18.11.12
14.
כל הקיצוצים וכל תוכניות ההבראה שבעולם לא יעזרו בלי להתחיל למכור מכוניות ובתמחור הנוכחי
אף אידיוט לא יקנה, אפילו לא חברות הליסינג ולא החברות הסופיות. ובנתיים הוצגה פלואנס חדשה, החשמלית הופכת מיושנת ויש רק עתיד אחד לחברה הזו שמהרגע הראשון רק חיפשה את הפרצה לעשות קומבינה על גב הלקוח, להתחיל להגיד "אל מלא רחמים..."
18.11.12
לכל התגובות