אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בטר פלייס תפנה חלק מהשטח שלה בפי גלילות צילום: אוראל כהן

בלעדי לכלכליסט

בטר פלייס תפנה חלק מהשטח שלה בפי גלילות

בתוך כך, גם שטח מרכז המבקרים צפוי להצטמצם באופן ניכר, כך שלא יכלול עוד את מסלול הניסוי, ששימש להדגמת היכולות של כלי הרכב

19.11.2012, 07:08 | תומר הדר

בטר פלייס תצמצם את שטח מרכז המבקרים שלה השוכן בפי גלילות, כך נודע ל"כלכליסט".

בימים אלה עוברת בטר פלייס שורה של קיצוצים המונהגים בידי מנכ"ל החברה החדש אוון ת'ורנלי, ובעת הקרובה החברה צפויה להודיע גם על קיצוצי כוח אדם נרחבים ועל איחוד חטיבות.

אולם תצוגה של בטר פלייס בפי גלילות אולם תצוגה של בטר פלייס בפי גלילות אולם תצוגה של בטר פלייס בפי גלילות

גורמים המקורבים לחברה מסרו שגם שטח מרכז המבקרים צפוי להצטמצם באופן ניכר, כך שלא יכלול עוד את מסלול הניסוי, ששימש להדגמת היכולות של כלי הרכב והפך למיותר עם ריבוי מכוניות בטר פלייס בכבישי הארץ.

כלל השטח שבשימוש בטר פלייס בפי גלילות עומד על עשרה דונם, ומסלול הניסוי תופס כשמונים אחוז ממנו. במקום תישאר סוכנות המכירה הראשית של בטר פלייס השוכנת במאגר דלק שהוסב לשימוש החברה.

לדברי גורמים בענף הרכב, בשבועות האחרונים פנו נציגים מטעמה של חברת פי גלילות, בעלת הנכס, אל כמה גופים הפעילים בענף הרכב ומחזיקים במתקני מכירות בפי גלילות, והציעו להם את השטח, שנמצא בשימושה של בטר פלייס.

מרכז המבקרים של בטר פלייס בפי גלילות נחשב ל"ספינת הדגל" של החברה, והוא כולל אולם תצוגה למכוניות, אולמות הדרכה ואולם קולנוע.

תגיות

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
טעות שבדיעבד..
למה לא לשווק את המכונית מלכתחילה כמו שמשווקים את שאר המכוניות? למה להשקיע כל כך הרבה במרכז מבקרים? למה לא להנגיש את הרכב לכל העם דרך הסוכנויות של רנו בארץ? למה לא לממן את עשרת אלפים המכוניות הראשונות לציבור הפרטי? בקופה יש להם 400 מליון שקל ומימון של עשרת אלפים מכוניות ראשונות שווה 330 מליון . ומי יודע..אולי המימון לפי החישוב שלי שונה לטובת החברה?
משה  |  19.11.12
21.
הם לא נסגרים, הם סה"כ מתאימים את גודל החברה...
את גודל החברה להיקף הפעילות הצפוי בעתיד. מיותר להחזיק חברה מנופחת ויקרה בשביל כמה מאות מכוניות שלהם שנוסעות בארץ. יש אנשים (לקוחות) שזה מתאים להם, אבל בהתחלה הם מיעוט. עם תמחור כזה, וסיכון כזה גבוה, הם מיעוט. מי לא היה רוצה לנסות אוטו כזה בליסינג. תכלס המחיר החודשי לא יקר יותר מאוטו בנזין. רק שחברת הליסינג תיקח את הסיכון על ירידת הערך של הרכב, והכבילה לבטר פלייס.
דביל , חיפה  |  19.11.12
לכל התגובות