אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
באומן בר ריבנאי מתמודד על תקציב אורנג' צילום: אלירן אביטל

באומן בר ריבנאי מתמודד על תקציב אורנג'

מתחת לרדאר מתנהלת בחינה מחדש של תקציב הפרסום של חברת הסלולר. עד סוף השנה צפויה להתקבל החלטה האם התקציב יחליף שוב ידיים ויעבור למשרד פרסום גדול

19.11.2012, 11:59 | שלי פריצקר

אחרי פחות משנתיים, האם צפוי שוב שינוי במערך הפרסום של חברת הסלולר של פרטנר? ל"כלכליסט" נודע כי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מתמודד על תקציב הפרסום של פרטנר ונפגש עם החברה. היקף התקציב של פרטנר עמד ב-2011 על 38 מיליון שקל, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

קראו עוד בכלכליסט

באומן טיפל בתקציב של חברת הסלולר פלאפון עד לפני כשנתיים כשהחברה החליטה לרכז את כל התקציב באדלר חומסקי. הפרידה בין פלאפון לבאומן היתה על רקע הכניסה של HOT לתחום הסלולר. באומן מטפל בתקציב חברת הכבלים HOT שמחזיקה ב-HOT מובייל. תקציב הסלולר של HOT מטופל בראובני פרידן IPG.

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי, צילום: אסנת קרסנסקי יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי | צילום: אסנת קרסנסקי יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי, צילום: אסנת קרסנסקי

התקציב של פרטנר עבר טלטלות בשנתיים האחרונות. באמצע שנת 2011 נפרדה החברה משני המשרדים שליוו אותה מתחילת דרכה במשך 12 שנה – ראובני פרידן ושלמור אבנון עמיחי (y&r ישראל). במקומם נבחרו שני משרדים קטנים יחסית – JWT ישראל וברוקנר נטע יער. האחרון היה זה שהשיק את השפה הפרסומית החדשה של פרטנר ו-JWT טיפל בנתח קטן יותר בתקציב.

פרטנר נפרדה לאחרונה מ-JWT. גליקמן נטלר סמסונוב המטפל בתקציב סמייל 012 של פרטנר מזה כשנה משמש בינתיים כמשרד נוסף ולאחרונה העלה קמפיין מודעות לחברה. גליקמן התמודד בסבב האחרון של מכרז הפרסום של פרטנר אבל בסוף זכה בתקציב סמייל 012 ושואף להגדיל את הנתח של חלקו בפרטנר.

משרד נוסף שמתמודד על התקציב הוא מקאן אריקסון שנותר ללא סלולר אחרי שתקציב סלקום עבר בתחילת השנה במלואו לגיתם BBDO.

לדברי גורם בכיר בפרטנר בימים אלו בוחנים את כל האפשרויות ועד סוף השנה אמורות להתקבל החלטות.

לבאומן ולסמנכ"ל השיווק של פרטנר יעקב קדמי יש היסטוריה משותפת. קדמי שימש בעבר כמנכ"ל משרד הפרסום במשך חצי שנה. קדמי צפוי לעזוב את פרטנר בפברואר 2013 אך הוא זה שצפוי להכריע לגבי השינויים במערך הפרסום של החברה. קשר נוסף בין באומן לפרטנר הוא יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב שעבד בעבר בשלמור אבנון עמיחי והיה אחראי להשקת המותג בישראל.

למרות הקיטון בהיקף תקציבי הפרסום של חברות הסלולר הוותיקות הן עדיין נחשבות לתקציבים אטרקטיביים עבור משרדי הפרסום. בשנים האחרונות עברו חברות הסלולר שינויים בעקבות השינויים הרגולטוריים בשוק וכניסת שחקנים חדשים. לכך גם הצטרפה בשנה האחרונה המחאה הצרכנית שגרמה למפרסמים לרדת לבונקר. התהליכים הללו הפכו את הקמפיינים למשחק של מחיר ופחות גדולים ותדמיתיים כמו בעבר.

מבאומן בר ריבנאי לא נמסרה תגובה.

תגובת פרטנר: "אנחנו נמצאים במגעים עם מספר משרדים על מנת לבחון את מערך הפרסום של החברה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות