צילום: איי אף פי
הסכם ענק לקריקט ההודי: 72 מיליון דולר מפפסי
על פי הדיווחים פפסי ניצחה במכרז על החסות המרכזית לפרמיירליג של הקריקטי את חברת Aircel.
21.11.2012, 21:53 | סוכנויות הידיעות
פפסי, מותג הדגל של חברת PepsiCo חתמה על הסכם חסות ענק עם IPL, ליגת הקריקט הבכירה של הודו. ההסכם הוא לחמש שנים ובשווי 72 מיליון דולר.
קראו עוד בכלכליסט
IPL היא ליגת הקריקט של הודו ונחשבת לאחד מנכסי הפרסום הטובים ביותר בעולם הספורט בזכות החשיפה האדירה לשוק ההודי. היא אחת מעשרת ליגות הספורט שמביאות הכי הרבה קהל למגרשים.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה