אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
צים שיווק: ההכנסות גדלו, הרווח התפעולי קטן צילום: תומי הרפז

צים שיווק: ההכנסות גדלו, הרווח התפעולי קטן

הכנסות החברה, המפעילה את רשת חנויות כמעט חינם גדלו ברבעון השלישי ל-352 מיליון שקל, הרווח התפעולי ירד ל-12.2 מיליון שקל

22.11.2012, 21:32 | כלכליסט

צים שיווק, המפעילה את רשת חנויות כמעט חינם פרסמה הערב (ה') את תוצאותיה לרבעון השלישי של שנת 2012. מהדוחות עולה כי חל גידול בהכנסות, וקיטון במכירות בחנויות זהות וברווח התפעולי. 

קראו עוד בכלכליסט

הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו ב-352.4 מיליון שקל, גידול של כ-4.3% לעומת כ-337.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נובע בעיקר מגידול במספר הסניפים.

במכירות בחנויות זהות (SSS) חל קיטון של כ-3.1% הנובע מפתיחת חנויות חדשות בסמוך לסניפים הוותיקים ומהחרפת התחרות הקיימת. המכירות למ"ר ברבעון השלישי עמדו על כ-9.3 אלף שקל, קיטון של כ-9.7% לעומת כ-10.3 אלף שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד.

המכירות למ"ר בחנויות זהות ברבעון השלישי עמדו על כ-10.3 אלף שקל, קיטון של כ-3.1% לעומת כ-10.6 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-12.2 מיליון שקל (3.5% מהמחזור), לעומת כ-13.5 מיליון ש"ח (4.0% מהמחזור) ברבעון המקביל אשתקד - קיטון של כ-9.4%.

ישראל אינהורן, יו"ר דירקטוריון צים שיווק, מסר: "הרבעון השלישי של השנה אופיין במלחמות מחירים קשות והמשך התחרות האגרסיבית בין הרשתות הקמעונאיות. מצב השוק הקשה והחרפת התחרות מוצאים את ביטויים בהמשך הקיטון בפרמטרים התפעוליים של מכירות בחנויות זהות ובמכירות למ"ר. על רקע זה הוחלט להאט את קצב פתיחת הסניפים המתוכננים ל-2014-2013, עם פתיחה של חמישה סניפים במקום שבעה סניפים בשנת 2012.

בתחילת אוקטובר אישרה צים שיווק את חשיפת "כלכליסט", לפיה הושגו הבנות למיזוג החברה עם הרשת המתחרה יינות ביתן של נחום ביתן. במסגרת העסקה תימחק החברה מהמסחר ותמוזג לתוך חברה בת של יינות ביתן שתוקם לצורך ביצוע העסקה.

תגיות