אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גוגל סוגרת את רוב אתרי מוטורולה הבינלאומיים צילום: בלומברג

גוגל סוגרת את רוב אתרי מוטורולה הבינלאומיים

לפי ענקית האינטרנט, אתרי מוטורולה הציגו מידע מטעה ומבלבל - מה שפגע במכירות סמארטפוני החברה. בנוסף, נועדה סגירת האתרים לחסוך עלויות לגוגל

26.11.2012, 11:20 | יוסי גורביץ

גוגל סגרה בימים האחרונים את רוב האתרים הבינלאומיים של מוטורולה מוביליטי, כחלק ממהלך ארגון מחדש. גוגל הודיעה לאחר השלמת רכישת יצרנית הסלולר הוותיקה, שעלתה לה כ-12.5 מיליארד דולר, שבכוונתה לפטר כ-4,000 מעובדי מוטורולה. כך דיווח אמש (א') הבלוג TheNextWeb.

קראו עוד בכלכליסט

גוגל סגרה, בין השאר, את אתרי מוטורולה באירופה, אפריקה, המזרח התיכון ואסיה. בכל אחד מהאתרים הללו הופיעה הודעה שמסבירה כי האתר נסגר מתוך רצון לשפר את השירות של מוטורולה, וכי מידע שהמשתמש מחפש זמין באתרים אחרים.

דגמי ה-RAZR האחרונים דגמי ה-RAZR האחרונים דגמי ה-RAZR האחרונים

ב-TheNextWeb ציינו כי גל הפיטורים החל משום שמוטורולה מוביליטי לא היתה רווחית מזה זמן וגוגל חששה מהפסדים כתוצאה מרכישת החברה. גל הפיטורים החל עם סגירת המרכז של מוטורולה בישראל, באוגוסט, מה שהוביל לפיטורי 30 עובדים.

עוד נאמר, כי האתרים המקומיים לא הצליחו לספק תמונה מדויקת של מוצרי מוטורולה שהיו זמינים לרכישה במדינה. לצד סדרת הדגל שלה, RAZR, מייצרת מוטורולה עשרות דגמים נוספים; חלקם זכה לפרסום והצלחה בעוד יתר הקטלוג מורכב ממוצרים אלמוניים למדי. למשל, ישראלים רבים מכירים את ה-Defy, הסמארטפון העמיד של החברה. בודדים יודעים שיש לו גם דגם עם מקלדת פיזית. לכן, לא הצליחה מוטורולה לספק מידע על כל מוצריה - בדגש על אלו שרצתה לקדם, מה שפגע גם בתדמית החברה וגם במכירות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות