אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: רואים עולם

קמפיין עולמי: רואים עולם

מה יכול להציע מועדון מצנחי רחיפה? לא מעט לפי המודעה שלו

29.11.2012, 09:43 | עודד קרמר

סוכנות: festo ברזיליה מדינה: ברזיל לקוח: מועדון הצניחה Brasil paraquedismo

אחד העקרונות הבסיסיים בפרסום הוא לנסות ולהתמקד ביתרונות שלך. למשל מועדון מצנחי רחיפה. מה הוא יכול להציע? חוויה מרגשת? את זה יש גם בלונה פארק. חיים על הקצה? לקפוץ ממטוס זה יותר גרוע. היתרון של מצנח רחיפה הוא השילוב בין הגובה לאטיות שמאפשר לך ליהנות מנוף מרהיב. הבעיה היא שאין שום דרך להראות את זה. אין תמונה שיכולה להשתוות לכמה מדהים העולם נראה מלמעלה.

וזאת בדיוק התובנה של המודעה. המשפט למטה אומר "כשמסתכלים על העולם דרך מסך מחשב הוא נראה כמו שדמיינו אותו אנשים בימי הביניים - שטוח". או במילים אחרות, נראה לכם שזה נוף יפה? עוד לא ראיתם כלום. בואו לרחף איתנו ותראו איך העולם באמת נראה. לי זה עושה חשק.

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות