אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הסאנס מציגים: לא נהניתם? קחו את הכסף בחזרה צילום: איי אף פי

הסאנס מציגים: לא נהניתם? קחו את הכסף בחזרה

על פי חוקי הותכנית החדשה, אוהדים שאינם מרוצים יכולים להזדכות על הכרטיסים שלהם

02.12.2012, 13:40 | בלומברג

קבוצת ליגת הכדורסל של צפון אמריקה, פיניקס סאנס כל כך בטוחה שהאוהדים שלה ייהנו מחוויית יום המשחק, שהיא מוכנה להחזיר להם את הכסף אם לא.

קראו עוד בכלכליסט

פיניקס סאנס. הקבוצה לא תבקש הבהרות מהאוהדים שיבקשו להזדכות על הכרטיס. לדבריו, כל עובדי הקבוצה, כולל עובדים מאחורי הקלעים שאינם עוסקים בשירות לקוחות, עברו במהלך הפגרה הכשרה בהענקת שירות. , צילום: איי אף פי פיניקס סאנס. הקבוצה לא תבקש הבהרות מהאוהדים שיבקשו להזדכות על הכרטיס. לדבריו, כל עובדי הקבוצה, כולל עובדים מאחורי הקלעים שאינם עוסקים בשירות לקוחות, עברו במהלך הפגרה הכשרה בהענקת שירות. | צילום: איי אף פי פיניקס סאנס. הקבוצה לא תבקש הבהרות מהאוהדים שיבקשו להזדכות על הכרטיס. לדבריו, כל עובדי הקבוצה, כולל עובדים מאחורי הקלעים שאינם עוסקים בשירות לקוחות, עברו במהלך הפגרה הכשרה בהענקת שירות. , צילום: איי אף פי

קבוצת ה-NBA הכריזה על תכנית "ערב הנאה מובטחת", הראשון מסוגו בקרב 30 הקבוצות המשתתפות ב-NBA. ההצעה תקפה עבור משחקה של הקבוצה שייערך ב-6 בדצמבר נגד דאלאס מאבריקס.

"זו פונקציה שנועדה לגרום לאנשים לדגום את המוצר", הסביר נשיא הקבוצה ג'ייסון ראולי. "זוהי דרך נהדרת לערב את האנשים". בשמונה משחקי הבית של הקבוצה, עמד ממוצע הצופים על 15,064, השביעי הנמוך ביותר בליגה. מדובר בממוצע הנוכחות הגרוע ביותר של הקבוצה מאז 1992, אז עברה הקבוצה לשחק במרכז יו.אס. איירוויס. האולם יכול להכיל למעלה מ-18 אלף צופים. על פי חוקי התכנית החדשה, אוהדים שאינם מרוצים יכולים להזדכות על הכרטיסים שלהם, ולקבל בחזרה את המחיר של הכרטיס. ניתן להחזיר רק עד שמונה כרטיסים לאותו שם, בית או כתובת.

הסאנס, שבפגרה העבירה את אהוב האוהדים סטיב נאש ללוס אנג'לס לייקרס, לא העפילה בשנתיים האחרונות לפלייאוף.

"האוהדים שרגילים לראות את סטיב נאש, לא ידעו למה בדיוק לצפות", הודה ראולי. "זו באמת רק פונקציה להביא את הקהל למשחקים".

ראולי הוסיף כי הקבוצה לא תבקש הבהרות מהאוהדים שיבקשו להזדכות על הכרטיס. לדבריו, כל עובדי הקבוצה, כולל עובדים מאחורי הקלעים שאינם עוסקים בשירות לקוחות, עברו במהלך הפגרה הכשרה בהענקת שירות.

ניצחון, לטענתו של ראולי, הוא רק חלק אחד מחוויית יום המשחק. הוא מעוניין כי עובדי החניון יהיו ידידותיים, הסדרנים חייכנים, ויוצעו למכירה נקניקיות חמות ובירה ושתייה קרה. "אנחנו יכולים לשלוט באווירה. האוהדים, בכלכלה המאתגרת הנוכחיות מחפשים להשיג יותר שווי", הוא אומר. "הם בוחנים כיצד מתייחסים אליהם, את מגוון האוכל שמוצע והבידור במהלך המשחק".

עם זאת ראולי מודה כי להערכתו 3-4% מרוכשי הכרטיסים כבר החליטו שידרשו לקבל זיכוי. "לפחות הם מגיעים כדי לראות את המוצר. יכול להיות שהם יופתעו לטובה ויחליטו לחזור שוב".

תגיות