אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אלי יונס ברמז ללאומי: "הערוצים הדיגיטלים לא מהווים תחליף לבנקאי אישי" צילום: מיקי אלון

אלי יונס ברמז ללאומי: "הערוצים הדיגיטלים לא מהווים תחליף לבנקאי אישי"

מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות אמר את הדברים אתמול בהרצליה. לפני יומיים השיק לאומי חשבון בנקאי המאפשר ללקוחות לנהל את פעולות החשבון בערוצים דיגיטליים בלבד

05.12.2012, 12:32 | שי סלינס

מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות, אלי יונס, התייחס אתמול בנאומו בפני סטודנטים להשקת הבנקאי הדיגיטלי של בנק לאומי לפני יומיים ואמר כי "מי שמפתח את הערוצים הדיגיטליים כאלטרנטיבה לשירות בנקאי אישי בניגוד לטובת לקוחותיו".

קראו עוד בכלכליסט

יונס הוסיף כי ההתפתחות הטכנולוגית בעולם הבנקאות בהחלט חשובה, בעוד שלב ליבו של השירות הבנקאי היה ונשאר בנקאי, בשר ודם, המכיר אישית את הלקוח על צרכיו והעדפותיו, ומסייע לו באופן פעיל ויזום בניהול פעילותו הפיננסית. "מי שמפתח את הערוצים הדיגיטליים כאלטרנטיבה לשירות בנקאי מחויב ואנושי ומנתק את הלקוחות מהבנקאי האישי שלהם, פועל בניגוד לטובתם של לקוחותיו", הוסיף יונס.

יונס אמר כי הוא מכיר בנחיצותם של צעדי התייעלות במערכת הבנקאית, אבל יעילות נעשית תוך כדי צמיחה ולא על גב הלקוחות.

אלי יונס, צילום: עמית שעל אלי יונס | צילום: עמית שעל אלי יונס, צילום: עמית שעל

בתחילת השבוע השיק בנק לאומי חשבון בנקאי המאפשר ללקוחות לנהל את פעולות החשבון בערוצים דיגיטליים בלבד, ללא כל תשלום של עמלות עו"ש. לפי הבנק, לקוחות שייצטרפו לחשבון וינהלו אותו באמצעות האינטרנט והסמארטפונים ייהנו מפטור מלא מעמלות ללא הגבלה של מספר הפעולות ולתקופה בלתי מוגבלת.

לדברי אייל בירן, סגן ראש החטיבה הבנקאית וראש אגף לקוחות בלאומי, "מדובר במודל חדש שאמור לתת לאנשים בדיוק את מה שהם צריכים – לא עשית, לא שילמת. השלב הבא הוא לפתוח סניף וירטואלי בפייסבוק שיאפשר לגולשים להסתובב בסניף ולאחר קבלת האישורים הרגולטוריים גם לבצע פעולות", הוסיף בירן.

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
מר אלי יונס דואג ללקוח
יפה,בטל כמה עמלות ובמיוחד קצץ בשכרך המופלג הגבוה ביותר במערכת ! ואם תחזיר לעבודה את 900 העובדים שזרקת,אז גם נסלח לך על הרמה הנחותה של שירותי המחשוב של מזרחי-טפחות. לגופו של עניין אולי גם נבטל את הכספומטים ונושיב במקומם פקידים מאירי לב ועיניים ?
זלמן שושנה , תל ברוך  |  06.12.12
5.
בנק לאומי הוא הכי חדשני בתחום הדיגיטלי
אני לקוח בישיר הראשון כבר 15 שנה, מהזמן שפתחו אותו . מאז הייתי בבנק משהו כמו חמש פעמים, וגם זה כל פעם באיזה סניף שבא לי (אין לי מושג איפה הסניף שלי פיזית, מעולם לא הייתי בו) כל פעולה אפשר לבצע באינטרנט, או במקרה הכי גרוע בטלפון עם מענה קולי שעונה תוך זמן קצר. מומלץ בחום
שלומי  |  05.12.12
לכל התגובות