אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הקץ להמתנה למוקד שירות טלפוני? צילום: shutterstock

הקץ להמתנה למוקד שירות טלפוני?

היום (ד') יכנסו לתוקף תקנות הגנת הצרכן שקובעות כי חברות המפעילות מוקדי שירות טלפוני חינמיים יחויבו לחזור לצרכנים במידה וזמן ההמתנה של הצרכן עלה על 3 דקות

11.12.2012, 16:55 | אורנה יפת

היום (ד') יכנסו לתוקף תקנות הגנת הצרכן שקובעות כי חברות המפעילות מוקדי שירות טלפוני חינמיים יחויבו לחזור לצרכנים במידה וזמן ההמתנה של הצרכן עלה על 3 דקות.

החובה תחול על חברות מתחום התקשורת כגון בזק וחברות הסלולר, ספקיות הכבלים והלווין, ספקיות גז, חשמל ומים, ספקיות האינטרנט וחברות המעניקות רפואת חירום.

לאחר שתי דקות של המתנה על החברות להודיע לצרכן בהודעה מוקלטת כי זמן ההמתנה הצפוי עולה על שלוש דקות ולתת לו את האפשרות להשאיר הודעה עם מספר הטלפון שלו ועל החברה תחול החובה לחזור אליו תוך שלוש שעות, או לחילופין יכול הצרכן להמתין למענה אנושי.

תגיות