אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הרשתות בארה"ב מתחרות מי תפתח יותר שעות ברצף לפני חג המולד צילום: בלומברג

הרשתות בארה"ב מתחרות מי תפתח יותר שעות ברצף לפני חג המולד

חנות הדגל של טויס אר אס בטיימס סקוור פתוחה ברציפות מה-2 בדצמבר ועד לחג המולד, סך הכל 543 שעות רצופות

15.12.2012, 13:29 | סוכנויות הידיעות

נותר עוד מעט יותר משבוע עד חג המולד, והרשתות הקמעונאיות בארצות הברית מרחיבות את המאמצים למשוך קונים של הרגע האחרון, כולל הארכת שעות הפעילות. חלק מהחנויות אף מתכוונות להישאר פתוחות למעלה מ-24 שעות רצופות.

רשת מייסי'ס הייתה הראשונה להכריז כי בכוונתה לפעול לראשונה במשך 48 שעות רצופות החל מיום שישי ה-21 בדצמבר בשעה שבע בבוקר ועד ליום ראשון בבוקר. הרשת תציע מבצעים מיוחדים שיהיו בתוקף עד ערב חג המולד. "אנחנו מקווים להקל על הלקוחות שלנו ברחבי המדינה לסיים את הקניות שלהם לחג בכל שעות היום או הלילה, זאת בנוסף למבצעים המעולים שיוצעו החג", מסר פיטר סאשה ממייסי'ס.

בעקבות ההכרזה רשתות נוספות מיהרו להצטרף למגמה. רשת טויס אר אס הודיעה השבוע כי החנויות שלה יישארו פתוחות במשך 88 שעות רצופות החל משש בבוקר ביום שישי ועד לעשר בלילה בערב החג. בנוסף לכך, חנות הדגל בטיימס סקוור תישאר פתוחה רצוף מה-2 בדצמבר ועד לחג המולד, סך הכל 543 שעות רצופות. טארגט הודיעה כי היא גם מאריכה את שעות הפעילות, וב-24 בדצמבר החנויות יישארו פתוחות עד השעה 9 בערב.

ברשתות טענים כי הארכת שעות העבודה נועדו לספק את רצון הלקוחות, אך קרוב לוודאי שגם סוף השבוע של חג המולד יתאפיין במחאות העובדים, כפי שקרה כאשר רשתות רבות החליטו להשאיר את החנויות פתוחות לאורך חג ההודיה.

תגיות