אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פמי פרימיום רוכשת מערכת של אורקל ב-2 מיליון שקל צילום: בלומברג

פמי פרימיום רוכשת מערכת של אורקל ב-2 מיליון שקל

חברת הביטוח פמי פרימיום רכשה והטמיעה בעזרת חברת ExScientia מערכת Siebel CRM מבית אורקל, המערכת תאפשר בין השאר הפעלת ערוצי התקשרות מבוססי אינטרנט ו-SMS

18.12.2012, 11:39 | כלכליסט

חברת הביטוח פמי פרימיום הטמיעה מערכת CRM חדשה מתוצרת אורקל. העסקה בשווי 2 מיליון שקל תאפשר ללקוחות החברה לתקשר עימה בעזרת ערוצים שונים כגון פורטלי אינטרנט ו-SMS אשר יאפשרו עדכון בזמן אמת על ההתקדמות בטיפול בפנייה..

קראו עוד בכלכליסט

צחי בן ששון, מנהל מערכות מידע בפמי פרימיום, מסביר: "מערכת ה-CRM החדשה, מבוססת Siebel, מרכזת, ממיינת ומטפלת בכל שלבי ההתנהלות של פמי פרימיום אל מול חברות הביטוח ומשרדי הממשלה, וביכולתה להתאים לכל לקוח קצה את נותן השירות המיטבי עבורו והקרוב אליו ביותר.  המערכת פותחה בעקבות צמיחתה של פמי פרימיום והשינויים בתהליכי העבודה."

איציק חמו, מנכ"ל פמי פרימיום מוסיף: "שדרוג מערך המחשוב תואם לצרכים הנוכחיים של החברה עם מבט ארוך טווח לאופק הצרכים העתידיים. אין לי ספק שהמקצועיות והמעורבות של עובדי פמי פרימיום והעבודה המשותפת עם חברת ExScientia הן אבני היסוד והערובה להצלחת הפרויקט".

במערכת החדשה שולבו מרכיבים המייעלים את פעולת מערך השירות וביניהם: מנגנון ה-TASK BASED UI המאפשר לנציג עבודה מונחית בפתיחת קריאת השירות ותפעולה; עצי שאלות דינאמיים המסייעים בשיוך ושיבוץ הספק המתאים לטיפול בקריאת השירות; מסכי תפעול ובקרה דינאמיים האוכפים מערך SLA ומציפים לנציג השירות מצבים חריגים על ידי מערך התראות מתפרצות; דוחות תפעוליים וסטטיסטיים מבוססי BI-Publisher.

תשתיות המערכת מבוססות על קליטת קבצי המבוטחים מקשת רחבה של ספקי מידע והפוליסות השונות כבסיס לתפעול המערכת. בנוסף הוחלט על הטמעת מערך Mobile מבוסס GIS המאפשר תפעול זמן-אמת של ספקי השירות השונים ללקוחות החברה.

תגיות